wiochmen wiochmen
739
BLOG

Włamanie na salonowe konto Krytyki Politycznej?

wiochmen wiochmen Polityka Obserwuj notkę 18

Gdy wszedłem na stronę Super Ekspresu i przeczytałem wywiad z Jackiem Żakowskim, oblał mnie zimny pot. Ktoś śmiał włamać się na konto Krytyki Politycznej. Nie tylko doszło do włamania. Cyberprzestępca opublikował też fałszywe oświadczenie, które miał jakoby podpisać Jacek Żakowski.

Ten sam Jacek Żakowski, który udzielił wywiadu superakowi.

Ale od początku.

We wspomnianym oświadczeniu, podpisanym m.in. przez Jacka Żakowskiego czytamy: "W imieniu organizatorów wiecu „Kolorowa Niepodległa” związanych z „Krytyką Polityczną”, a także osób prowadzących i popierających publicznie wiec, oświadczamy, że:

1. Nie organizowaliśmy żadnych przedsięwzięć niezgodnych z prawem. Nie zapraszaliśmy żadnych bojówek. Ani z Polski, ani z zagranicy".

A teraz wywiad w SE z Jackiem Żakowskim:

SE: Wróćmy do gości z zachodniej Antify. Wie pan, że jej działacze używają głównie przemocy.

JŻ: Nie wiem, czy na miejscu organizatorów prosiłbym o ich przyjazd. [...]

Na mój, wiochmeński rozum, pan Żakowski stwierdza ni mniej, ni wiecej, że organizatorzy Kolorowej Niepodległej zaprosili Niemców.

Ja wiem, ze mój wiochmeński rozum nie przystaje do rozumu ze stolicy.

Ale obawiam się, że ktoś się włamał na konto Krytyki Politycznej i zmanipulował umieszczonymi tam treściami.

Albo też chodzi o innego Jacka Żakowskiego i, zapewne, o inną Krytykę Polityczną.

Prosze administrację o sprawdzenie, czy na moje wiochmeńskie konto nikt się nie włamał.

Wdzięczny wiochmen

wiochmen
O mnie wiochmen

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka