Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
36
BLOG

03.03.2023, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 2
Czy wykorzystuję doświadczenie do swojego rozwoju?

imageMoje doświadczenie jest takie, że picie zwyczajnie mi się nie opłaca. Potrzebowałem poprawić sobie nastrój, poradzić z uczuciami, spróbować pokonać trudności. 

Prawda jednak jest taka, że poprawiałem sobie nastrój na chwilę, tak skutecznie, że potrzebowałem więcej i więcej. Aż w końcu nie piłem już po to, żeby czuć się lepiej, ale żeby nie czuć się podle. I wreszcie upijałem się, bo chciałem się poczuć normalnie. 

Jestem wrażliwy, a wychowano mnie w przekonaniu, że „chłopaki nie płaczą”. Tłumiłem więc uczucia i opancerzyłem się, żeby nikt do nich nie dotarł, nawet ja sam. Może nawet szczególnie ja. 

A trudności pozostawały takie same, przyćmione lub zapomniane przez jakiś czas. 

I to jest moje doświadczenie. Trudności można pokonać pod warunkiem, że weźmie się za ich rozwiązanie. Uczuć nie powinienem się wstydzić, tylko cieszyć się, że umiem je przeżywać. A nastrój mam czasem gorszy, a czasem lepszy. Zawsze mój. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości