Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

28.03.2024, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Szczęście: Nie chodzi o to, co masz, kim jesteś, gdzie jesteś lub co robisz, co czyni cię szczęśliwym lub nieszczęśliwym. Chodzi o to, co myślisz na ten temat. Dale Carnegie

imageNie jest łatwo ze szczęściem. Nie zanudzając Was historią o dwóch ludziach rozmawiających o szczęściu i dochodzących do wniosku, że szczęście do dwa wina, myślę sobie, że coś w tym może być. 

Całe życie chciałem osiągnąć sukces.Chciałem być pisarzem, czytanym przez wielu ludzi. Chciałem dokonać wielkiego odkrycia, tylko nie byłem w stanie znaleźć odpowiedniej dziedziny, w której zostanę superekspertem.  Chciałem wielkich rzeczy, żeby być szczęśliwy. 

Kiedyś (pewnie też opowiadałem tę historię) obudziłem się w nocy i spojrzałem na Żonę. Spała, cicho oddychając przez lekko rozchylone usta. Wyglądała jednocześnie słodko i seksownie. 

A ja poczułem się szczęśliwy. 

Któregoś dnia zrozumiałem, że szczęście to nie są wielkie rzeczy. Szczęście to uśmiech Synka, ciepło Żony w nocy i kot mruczący mi w ucho nad ranem. 

Małe kroki. 

Małe rzeczy. A może po prostu podejście do tego. 


Notkę można obejrzeć na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości