Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

04.04.2024, Czwartek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Relaks: Nie lekceważ wartości nie robienia niczego, po prostu pójścia dalej, słuchania wszystkich rzeczy, których nie możesz usłyszeć i nie zawracania sobie głowy. A. A. Milne

imageNiestety, mam tę wadę, że (mimo iż nie lubię swojej pracy aktualnie wykonywanej) mam mocne poczucie obowiązku. W związku z tym czasami pracuję po kilka godzin przed komputerem i łapię się na tym, że powinienem coś zjeść. Wieczorem myślę o pracy, mimo że chciałbym od niej odpocząć. 

Mam duży problem z „nicnierobieniem”. Nie umiem sobie odpuścić. Poleniuchować. 

Mam poczucie, że marnuję czas. Wynika to z faktu, że długi czas wyrzucałem sobie, że piłem tyle lat. Teraz ciężko jest mi odżałować ten czas. Wiem, że to bez sensu. Umiem sobie wytłumaczyć, że jest inaczej. Na rozum to mam. 

Nie umiem jednak sobie odpuścić i wciąż się zmuszam do tego, żeby przerwać. Żeby się położyć. Żeby się przejść. Żeby coś zjeść. Żeby skończyć. 

Lubię wysiłek, lubię się uczyć. Bardzo szybko i bardzo łatwo wciągam się w to, co robię, jeśli mnie zainteresuje. Jeśli stanowi dla mnie wyzwanie. 

Tym bardziej doceniam chwile takie jak dziś, gdy przejdę się na spacer z Żoną. Po prostu dla spaceru. 


Notkę można obejrzeć na YouTube. 


Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości