Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

05.04.2024

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Sen: Każdej nocy, kiedy idę spać, umieram. A następnego ranka, kiedy się budzę, jestem odrodzony. Mahatma Gandhi

imageMam problemy ze snem. Zarówno z zaśnięciem, jak również z samym spokojnym, nieprzerwanym snem. 

Dobrze spałem w ośrodku odwykowym. Nie miałem problemów życia codziennego, stresu, związanego z innymi, trudności związanych z pracą. Jedyne, co mnie męczyło, to praca nad sobą. Nad tym mogłem myśleć tuż przed zaśnięciem i tak długo temat rozkminiałem, aż zasnąłem. 

Teraz stresuje mnie praca. Męczę się, pojawia się dużo niepotrzebnych komplikacji, które sami sobie fundujemy w większości przypadków. Dlatego też mam problemy ze snem, bo przejmuję się pracą. Czasami pomaga mi myślenie, fantazjowanie, czasem modlitwa. Niestety, zwykle moje myśli prędzej czy później zbaczają w stronę pracy i zamiast uspokajać się przed snem, przetwarzam informacje, obracam, wymyślam rozwiązania. 

Brałem proszki na spanie. Tyle, że niestety - uzależniają, a przy okazji, nie czułem się po nich dobrze. Teraz biorę środki antyhistaminowe, których efektem pobocznym jest senność. 

I - mimo że nie powinienem się uzależnić - i tak uważam. W piątek i sobotę, jako że rano następnego dnia do pracy nie idę, nie biorę. Czasem, rzeczywiście, kończy się to niespaniem do rana. Czasem kończy się zmęczeniem. 

A jednak trzymam się tej zasady. Tak samo jak tej, że nie dotykam nawet piwa bezalkoholowego. 


Notkę można znaleźć również na YouTube.

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości