Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
19
BLOG

10.04.2024, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Szacunek: Kiedy tolerujesz brak szacunku u innych, sam siebie nie szanujesz. Wayne Gerard Trotman

imageNie jestem kryształowy.

Nikt nie jest.

Doszedłem do tego po jakimś czasie we Wspólnocie. Widziałem tych ludzi, którzy na mityngach byli tacy spokojni, uduchowieni, ciekawi. Wychodzili i zaczynali zachowywać się inaczej. Kilkakrotnie spotkałem się na gruncie prywatnym i, niestety, okazało się, że podziw zniknął tak szybko, jak się pojawił.

Miałem mieć kiedyś sponsora. Nawet spotkaliśmy się o tym porozmawiać. Powiedział mi, że jestem bardzo świadomy i na ten moment nie widzi potrzeby pracy. Do dziś lubię spotykać go na mityngach i poza nimi. Mam przyjaciela, z którym gram w tenisa stołowego. Właściwie to gramy, wiele przy tym rozmawiając, bo ping pong jednak również polega na zbieraniu piłek z ziemi.

Nauczyłem się odmawiać, gdy nie mam ochoty na czyjeś towarzystwo. Nie zabronię niektórym przychodzić na mityngi, zgodnie z trzecią tradycją, na mityngu ma prawo być każdy, kto myśli, że ma problem z piciem.

Nie muszę spędzać czasu z kimkolwiek, kto mi nie odpowiada. Z szacunku dla siebie.


Notkę można obejrzeć również na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości