Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

16.04.20324, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Wstążka: Ktoś mnie zapytał, czy szukam czegoś. Szukam wszystkiego. Sam Sheridan

imageLubię dawać prezenty. Zawsze lubiłem. 

Był taki okres, że nie było mnie na prezenty stać i bardzo z tego powodu cierpiałem. 

Dziś, gdy patrzę na swoich Synów - nie wydaje mi się zasadne kupowanie kolejnych rzeczy, w szczególności zabawek - po prostu są już za duzi. Swoich prezentów często nawet nie opakowuję - Żonie kupiłem z okazji urodzin medal. Żeby go dostać, musi przejść pewną liczbę kilometrów. 

Co do wstążek, które przypominają, jest 21. wiek i używam elektronicznych znaczników, które wydają dźwięk, ułatwiając znalezienie. Notorycznie szukam zegarka i telefonu - ten ostatni jest często wyciszony, bo wracam z mityngu i zapominam o włączeniu dźwięku z powrotem. Zegarem mam na ręce, a w nim funkcję wyszukiwania telefonu. 

Jestem wielkim miłośnikiem bransoletek. Jakiś czas temu wpadłem na pomysł, by samemu je robić i dawać przyjaciołom z okazji ich rocznic trzeźwości. I tak rozdaję swoje bransoletki już jakiś czas. 

Dawanie prezentu jest dla mnie najprzyjemniejsze, jeśli włożę wysiłek w jego zdobycie lub przygotowanie. Chciałbym też, by prezent był wspomnieniem dla obdarowanego czy obdarowanej. Bransoletka doskonale się nadaje. 


Notkę można również obejrzeć na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości