Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

24.04.2024, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Miłość: Jest absurdalnie łatwo się zakochać, to co trudne to utrzymać tę miłość na całe życie. Abhijit Naskar

imageMoją Żonę poznałem późno. Mimo tego, że mieszkała po przeciwnej stronie ulicy. Spotkaliśmy się w internecie dopiero wtedy, gdy ona pojechała do swojego miejsca pracy, odległego o prawie sto kilometrów, a ja do miejsca, w którym się urodziłem, dużo ponad sto. Spotkaliśmy się kilka dni później, wyskoczyć na piwo, a zjedliśmy razem śniadanie. Trzy dni później mój klub przegrał ważny mecz, co oczywiście „uczciliśmy” z przyjacielem mnóstwem piwa. A ja oświadczyłem się tego samego wieczora. 

Dlatego twierdzę, że sformułowanie Alkohol nic mi nie dał jest bzdurą. To, na przykład, był bardzo dobry dzień i bardzo dobra decyzja, choć po pijanemu 

Przyjaciel z AA powiada, że my, alkoholicy mamy szczęście do wspaniałych kobiet. 

Jestem tego świetnym przykładem. Mam wspaniałą Żonę. Najlepszą Żonę na świecie. 

Dzięki cudownej miłości. 


Notkę można również obejrzeć na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości