Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

27.04.2024, Sobota

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Przeprosiny: Przepraszam, jeśli to wszystko wydaje się trochę pospieszne i zdesperowane. Tak właśnie jest. Chuck Palahniuk

imageGdy zaczynałem trzeźwieć, moje poczucie wartości nie było na podłodze. Było dużo niżej, gdzieś w okolicach piwnicy. Dużo wtedy przepraszałem - potrzebnie i niepotrzebnie. Często zupełnie bez sensu. 

Na to wszystko nakładało się jeszcze dziwaczne rozumienie pokory. Wychodziłem z założenia, że na tym polega trzeźwienie, ustępowaniu wszystkim z drogi, i udawaniu, że pada deszcz, gdy ktoś mnie opluł. 

Gdy teraz myślę o tym, często mówiąc „przepraszam” miałem na myśli (na przykład): żeby cię pokręciło. Albo: są na świecie takie (tu pojawiało się przekleństwo). Lub: wcale nie jest mi przykro, wolałbym ci przywalić naprawdę porządnie. 

Wydawało mi się, że człowiek, który trzeźwieje nie powinien okazywać zniecierpliwienia, czuć złości, być niemiły. Wydawało mi się, że powinienem kochać wszystkich, skoro Bóg, Jakkolwiek Go Pojmuję, jest miłością. 

To, oczywiście, nie jest takie proste. Uczucia są tym, przed czym uciekałem w picie, dlatego przestałem uciekać. Dopuszczam, że mam prawo się wkurzyć. Dopuszczam złość, sportową, pozytywną. 

I - co najważniejsze - przestałem mylić pokorę z upokorzeniem. 


Notkę można obejrzeć również Na YouTube.

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości