Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

11.06.2024, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Przytłoczenie: Czasami będziesz czuć się jak ocean. Czasami będziesz czuć się, jakbyś tonął w nim. Lora Mathis

imageNie za bardzo umiem skupiać się na małych krokach. Czasem wydaje mi się, że coś jest za daleko, żeby to osiągnąć. Mam wrażenie, że mnie przerasta i że nigdy nie dojdę do tego, co chcę. 

Najgorsze, że wiem, iż wcale tak nie jest. Wręcz przeciwnie, wszystkie kursy, które skończyłem, wszystkie te odwiedzone miejsca, każdy progres, jaki kiedykolwiek zrobiłem - wszystko to osiągnąłem robiąc coś codziennie, po małym kawałku. 

Mimo to, interesuję się wieloma rzeczami. Dlatego też ciężko mi powstrzymać się, gdy zobaczę coś nowego.

Wiem, że to niedojrzałe, a ja zachowuję się jak dziecko z zabawkami. 

Bynajmniej się tego nie wstydzę, wręcz lubię, cenię. Cieszę się, że wciąż jestem zadowolony, że wciąż poszukuję, że wciąż jestem ciekawy. Że wciąż chcę się rozwijać. 

Myślę, że najgorsze, co mogłoby mi się wydarzyć, to po prostu stanąć w miejscu. Bez możliwości ruchu naprzód. 


Notkę można również obejrzeć w formie materiału na YouTube.

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości