wzmianka wzmianka
928
BLOG

Kłamstwa energetyczne o Polsce

wzmianka wzmianka Energetyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 56

W nawiązaniu do notki: https://www.salon24.pl/u/owacjenastojaco/934076,jak-zniszczono-oze-dla-rosyjskiego-wegla-i-wyzszych-cen-pradu

Sam tytuł notki napisanej przez dyletanta energetycznego oraz ekonomicznego wzbudził we mnie uczucia skrajne. Liczba odsłon, polubień i komentarzy wskazują na zorganizowanie kolejnej odsłony ataku na Polskę. Nie mogę być obojętna na ten atak, dlatego wyrażam sprzeciw oszczerstwom szerzonym na portalu, który w niewielkim procencie także ja tworzę. Nie będę przepisywać notek napisanych przeze mnie na temat energetyczne, podam tylko cztery liczby dotyczące roku 2017. Więcej i tak nikt nie zapamięta. 

Dane o generacji energii elektrycznej w roku 2017 w krytykowanej Polsce

oraz zachwalanych Niemczech: 


Generacja energii elektrycznej, TWh
w tym z OZE 
OZE %
Niemcy
654,2
198,1
30%
Polska
170,3
 21,2
12,4%

Dane ze Statystyk BP za rok 2017, opublikowane w czerwcu 2018 r. 



wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka