wodnica wodnica
42
BLOG

Bielan do piwnicy

wodnica wodnica Polityka Obserwuj notkę 7

"Jestem w częstym kontakcie z Martą Kaczyńską, ale nie rozmawiałem o jej bezpośrednim udziale w kampanii" - powiedział Adam Bielan, który, o ile dobrze pamiętam, nie jest szefem sztabu wyborczego Jarosława Kaczyńskiego. A jako rzecznik partii, zamiast użałać się nad sobą i swoim niedoinformowaniem, powinien mieć non stop gorącą linię z Joanną Kluzik-Rostkowską, żeby nie było żadnych rozbieżności między tym, co oboje mówią.

Jakoś nie potrafię uwierzyć, że przypadkiem wymsknęło mu się takie zdanie i nie miał świadomości, że wypuszcza wodę na młyn antypisowskich komentarzy. Albo zatem schowa swoje ego do kieszeni, albo PiS powinien go "schować" i na pierwszą linię wysunąć kogoś, kto potrafi dobrze współpracować ze sztabem wyborczym Jarosława Kaczyńskiego, żeby nie było więcej takich lapsusów i sprostowań wypowiedzi osób odpowiedzialnych za kampanię wyborczą.

 

wodnica
O mnie wodnica

Zajmuję się opowiadaniem historii. W pracy najpierw szukam interesujących wątków, a potem składam je w możliwie najbardziej atrakcyjną opowieść: artykuł o miejscu, człowieku lub zjawisku. Czasem czytam, a potem pytam autora o szczegóły, budując kolejną historię - samej opowieści i spotkania, które w trakcie tej opowieści się toczy. Szperam w przeszłości i próbuję opowiedzieć historię mojej rodziny, dzieląc się tą pasją z moją Mamą. A czasem trafiam na historię, która chce być opowiedziana jako ballada lub cały musical. Siadam wtedy i piszę, z przerwami na chodzenie i sen, bo w rytmie kroków słowa chętniej do mnie przychodzą, a czasem potrafią się wyśnić.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka