POstepowieC
POstepowieC
POstepowieC POstepowieC
314
BLOG

Reformy, oj, reformy!

POstepowieC POstepowieC Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Tak se myślę... Opozycja taka biedna, ciekawych pomysłów brakuje, szefowa z Berlina grozi paluszkiem... 

Pomogę ci ja biedakom. 

Takie 500 plus na przykład. Zlikwidować ciężko, ale zreformować łatwiej. Przy tym sąsiadom zza zachodniej granicy się przysłużymy. Narzekał ostatnio jeden, że żaden podły polaczek nie chce na zbór szparagów przyjechać. A one takie ładne, europejskie... 

Od dziś hasło: 500 plus tylko dla polek, które pojadą na zbór szparagów do naszych szlachetnych niemieckich dobroczyńców! Ewentualnie zbiory innych warzyw czy owoców też można wziąć pod uwagę. Co tam się jeszcze uprawia? RZydkiewkę? ;-) Się baby opierdalać nie będą, a potomstwo... Toż to do zbieranie szparagów czy rzydkiewek wielkiej filozofii nie trzeba. Większość już po szkoleniu przy angielskim zmywaku, dadzą radę!

I tylko jakby ktoś mógł ten pomysł kierownictwu PO przekazać, byłbym niepomiernie wdzięczny. Poczułbym wtedy, że w końcu coś zrobiłem dla ojczyzny...


#wybory #reformy #pis #po #unia #niemcy #500plus

POstepowieC
O mnie POstepowieC

Biały, hetero, wyborca PiS. Nie lubię gejów, arabów, żydów, niemców, komarów i makowca. No, na tego ostatniego czasem się skuszę, zwłaszcza w święta. Niestety, rozczaruję niektórych, bo jestem też ateistą i kościoły omijam szerokim łukiem. Ale cóż, nikt nie jest doskonały...  I chyba nie jestem tolerancyjny, bo z wyborcami PO nie łączę się w bulu i nadziei, że w końcu kiedyś uda im się odzyskać koryto. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka