Basia Szwed Basia Szwed
54
BLOG

Pieśni kościelne „Bóg ma nadzieję, że wszyscy ludzie osiągną Jego zbawienie”

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 1


Pieśni kościelne „Bóg ma nadzieję, że wszyscy ludzie osiągną Jego zbawienie”

Sądząc po działaniach i uczynkach w waszym życiu,
wszyscy potrzebujecie fragmentu Bożych słów każdego dnia,
by was zaopatrzyły, bo zbyt wiele wam brakuje,
a wasza wiedza i zdolność przyjmowania
są zbyt marne, zbyt marne.
Żyjecie w miejscu pozbawionym prawdy i zdrowego rozsądku.
Nie macie podstaw, by znać Mnie lub prawdę,
brak wam zasobów niezbędnych do życia.
Wasza wiara opiera się na mętnej pewności,
na doktrynie i rytuałach.
Chcę, by wszyscy, którzy idą za Mną,
dostąpili Mego zbawienia.
Chcę, by wszyscy, którzy idą za Mną,
otrzymali prawdę, prawdę, którą dają ludziom Moje słowa.
Mam nadzieję, że wszyscy ludzie osiągną Moje zbawienie.

Co dzień obserwuję wasze działania,
wasze intencje, wasze złe owoce.
Nigdy nie znalazłem nikogo, kto prawdziwie złożył swe serce
i ducha na Mym nieporuszonym ołtarzu.
Więc nie chcę na próżno dawać wszystkich swych słów takiej ludzkości.
W swym sercu planuję tylko ukończyć swe dzieło
i przynieść swe zbawienie
tym, którzy jeszcze go nie dostąpili,
tym, którzy jeszcze go nie dostąpili.
Chcę, by wszyscy, którzy idą za Mną,
dostąpili Mego zbawienia.
Chcę, by wszyscy, którzy idą za Mną,
otrzymali prawdę, prawdę, którą dają ludziom Moje słowa.
Mam nadzieję, że wszyscy ludzie osiągną Moje zbawienie, Moje zbawienie.
ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”

image


Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Zalecenie: Muzyka chrześcijańska utwory


Czasy ostateczne to najważniejszy moment, by powitać przyjście Pana, jak więc powinniśmy to zrobić? Co możemy uczynić, żeby wejść do królestwa niebieskiego i zyskać życie wieczne? Pan Jezus powiedział: „Proście, a będzie wam dane, szukajcie, a znajdziecie, pukajcie, a będzie wam otworzone”. (Ewangelia Mateusza 7:7). Jeśli chcesz się dowiedzieć o tajemnicy powrotu Pana Jezusa i chcesz ucztować z Nim, prosimy o komunikowanie się z nami przez Messenger.

https://chat.whatsapp.com/CLZbzIEDHcX57iq2aFaesW

Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo