Basia Szwed Basia Szwed
30
BLOG

Czy możemy zyskać życie, wierząc w Biblię?

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Kiedyś myślałam, że wierzymy w Pana, o ile codziennie czytamy Biblię i nie opuszczamy Biblii, to możemy zyskać chwałę Pana i życie, gdy Pan powróci. Ale pewnego dnia zobaczyłam, jak Biblia mówi: „Badajcie Pisma; sądzicie bowiem, że w nich macie życie wieczne, a one dają świadectwo o mnie. A jednak nie chcecie przyjść do mnie, aby mieć życie” (Ewangelia Jana 5:39-40). Byłam zdziwiona, dlaczego Pan powiedział, że nie możemy uzyskać życia poprzez codzienne badanie Biblii, a Pan powiedział również, że nie chcemy przyjść do Niego, aby otrzymać życie. Co to znaczy? Co dokładnie możemy zrobić, aby naprawdę zyskać życie przed Panem? Klip filmowy: „Czy możemy zyskać życie, wierząc w Biblię?”, rozwiąże nasze zamieszanie.

Filmy chrześcijańskie | „Ujawnić tajemnicę Biblii” Klip filmowy (5)


Zobacz więcej: Filmy religijne 2020

Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo