zwykly30 zwykly30
44
BLOG

Z cyklu: Wybitni Blogerzy - Free Your Mind

zwykly30 zwykly30 Polityka Obserwuj notkę 3

 

Wybitny bloger Free Your Mind nie tak dawno  ujawnił ze usuwa moje wpisy ze swojego logu  bo go nudzą:

 

 

 Faktycznie, wysłałem kilka postów na jego blog bo jak zwykle nie mogłem wyjsc z podziwu nad bełkotem i łgarstwami, napisanymi swietnym jak zawsze u niego językiem:

http://freeyourmind.salon24.pl/106907,index.html

Zaciekawiło mnie który to post definitywnie go znudził. Okazało się że ostatnim moim nieskasowanym postem był ten oto wpis:


 

 

Jak widać udowadniam w nim blogerowi Baadshah  ( na screenie nieznacznie zniekształciłem jego nicka - sorry) - zresztą notorycznemu kłamcy, że Michnik nie kłamał pisząc iż Arcybiskup Kowalczyk ujawnił że JPII miał szacunek dla Generała Jaruzelskiego.

 Wybitnego Blogera Free Your Mind post ten znudził tak dalece  że postanowił od tego momentu kasować wszystkie moje wpisy ( o czym lojalnie  uprzedził ).

Wnioski z tej decyzji można wyciągnąć dwa:

- Wybitny Bloger Free Yourr Mind  doskonale zdaje sobie sprawe ze bloger Baadshah jest  kłamcą i udowadnianie mu łgarstw jest nudne i bez sensu, dlatego posty prostujące łgarstwa są wycinane.

- Na blogu Wybitnego Blogera Free Your Minda łgarstwa sa tak powszechne że wytykanie ich jest nudne i bezsensowne,  dlatego posty prostujące łgarstwa są przez niego wycinane.

 ( W momencie pisania tego postu, łgarstwa na blogu Free Your Mind przeczytano 1540651  razy)


zwykly30
O mnie zwykly30

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka