Yarrok1 Yarrok1
102
BLOG

Feminizm mózgowy. Niedoskrobany

Yarrok1 Yarrok1 Polityka Obserwuj notkę 20

Dziś około godziny 18.00 wyszedłem z domu kupić chrupki dla kota. Przeszedłem koło placu Bankowego, zobaczyć jak przebiega "kurewska blokada".

Jednak feminizm i pedalstwo, to choroby umysłowe. :)

Grupa idiotek zablokowała rondo. Ludzie nie mogą dojechać do domów autobusami, tramwajami, bo rondo na Pradze "zdziry" też blokują. Samochody stoją w korku. Kierowcy wściekli... Ludzie bluźnią. A na kogo? Na "jeb..ne k..wy, co im się skrobać nie pozwolili..." jak powiedział jeden pan, a druga pani dodała "przecież to trzeba być niedorozwiniętym - chorym psychicznie, żeby urządzać ludziom taki cyrk..." Dla spokoju sumienia pytam: "ale pan Trzaskowski, to chyba nie popiera takich rzeczy". Oboje odpowiadają: "Daj pan spokój, on ich jeszcze do tego zachęca...". "Panie, ja głosowałem na Trzaskowskiego, ale teraz to nich mnie ręka boska broni..." Nic dodać, nic ując.
Zdziry niedoskrobane - pracujecie na trzecią kadencję PiS!

Trzeba być debilem, żeby urządzać takie kurewstwo w Warszawie, mieście słoików - tam gdzie 70% poparcia uzyskał Trzaskowski :) Komu, kretynki niewyskrobane robicie na złość? :) Sobie i swoim współwyborcom! Komu robicie rozpierduchę i demolujecie miasto? "Gównianemu Rafałkowi od Czajki" robicie rozpierduchę!
"Gówniany Rafałek"  będzie teraz płakał, że miasto biedne, bo forsa poszła na pederastów i zboczeńców a na remonty zdewastowanego przez kurwiszony miasta nie ma... Podniesie opłaty parkingowe, wywóz śmieci, czynsze. I kto zapłaci - wy kretynki niedoskrobane zapłacicie!!!
Feminizm, to jednak wada umysłowa!

Yarrok1
O mnie Yarrok1

Piszę, rysuję... śmieję się i wkurzam.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka