Zachcio Zachcio
705
BLOG

Ferie wielkanocne - zagadka kwaazi polityczna (rozwiazana)

Zachcio Zachcio Kultura Obserwuj notkę 17

Tym razem chodzi o  rysunek Stanislawa Tyma.
Zagadka za pol krupnioka: kim jest ten pan na ponizszym rysunku? 



Zagadka za podwojna meska porcje krupniokow: jak brzmi podpis do tego rysunku?

Dwie godziny pozniej.
Czas na pierwsze ulatwienia. Rysunek pochodzi z ponizszej ksiazki:


(Wydawnictwo Latarnik, 2005, 29,90 zl.)

A nagroda wyglada tak:



Milego zgadywania!

Rozwiazala Maia14 - gratulacje!



Swietna ksiazka. Tytulem wstepu jest tam ilustrowana historia PRLu i III RP.
Przypomniala mi sie, kiedy wczoraj ogladalem dokument o rezyserze i prezesie Bogdanie Porebie i m.in. uroczyste wyprowadzenie wiadomego sztandaru sztandaru i jego mowe na ten niecny akt.

45274

Zachcio
O mnie Zachcio

wszystko w normie Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm, Docent Stopczyk, Cichutki, Mila Nowacka, Waldburg, Sowiniec, Zygmunt Bialas Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Coryllus, Koteusz, Eska, Stary Wiarus, W kapeluszu Panama, Ndb2010, Gini, Miroslaw Kraszewski, Wojtek, Lem, Alpha-Alpha, Przemyslaw T. Kudlinski, Joanna Mieszko-Wiorkiewicz, Styx, Elig, Telok, Vantomas-galicja, AlfaOmega, Iustus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura