Zachcio Zachcio
666
BLOG

Najbardziej wzruszajaca Droga Krzyzowa tego naszego swiata

Zachcio Zachcio Kultura Obserwuj notkę 3

Z papiezem Benedyktem XVI przy Colosseum.


(http://www.welt.de/)

Co roku to samo wzruszenie, te same piekne obrazy. Jak i za Jana Pawla II.
Transmisje w moim zasiegu prowadza jak zwykle dwie stacje TV: TVP Polonia i BR Bawaria.
Polak, Bawarczyk - dwa bratanki.

Jedna rzecz mogliby w Rzymie poprawic. Nie czytac wszystkich stacji po wlosku, ale po jednej stacji w w kazdym popularniejszym jezyku. Wloski pieknie brzmi, ale ja bez latinum i tak musze sluchac lektora.  

46794 

Zachcio
O mnie Zachcio

wszystko w normie Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm, Docent Stopczyk, Cichutki, Mila Nowacka, Waldburg, Sowiniec, Zygmunt Bialas Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Coryllus, Koteusz, Eska, Stary Wiarus, W kapeluszu Panama, Ndb2010, Gini, Miroslaw Kraszewski, Wojtek, Lem, Alpha-Alpha, Przemyslaw T. Kudlinski, Joanna Mieszko-Wiorkiewicz, Styx, Elig, Telok, Vantomas-galicja, AlfaOmega, Iustus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura