Zachcio Zachcio
1487
BLOG

Czas sie pozegnac i zajac czyms powaznym

Zachcio Zachcio Kultura Obserwuj notkę 77

To moj ostatni wpis na tym blogu.
111 wpisow - ladna rowna ankoholowa liczba, czas powiedziec DZIEKUJE!

Na pozegnanie pare zdjec.
Pierwsze to grubszy zeszyt do nabycia wszedzie. Strona tytulowa wyjasnia wszystko.


(http://www.coverjunkie.com/)

Kolejne, to sjupryz zauwazony w polskim MacDonaldzie.  Burger z lokalnym kolorytem.  Nie jadam w tej firmie w ogole, ale tego musialem sprobowac. Za ser i dodatki juz sie nie placi osobno.
Mam tez wlasne zdjecia, ale cudze dowcipniejsze.



 "Den Hamburger Royal TS (von MCD) gibt es dort nicht, aber als Ersatz den "Bauern"-Mac. Dünnere und kleinere Fleischscheiben, dafür aber zwei statt einer Und ein bisschen mehr Grünzeugs auf dem Burger. Nebenbei zahlt man dort für den Käse extra!"

www.freanki.net/blog/archives/327-Kurioses-aus-dem-Urlaub-in-Polen.html

I jeszcze jeden WiesMac:


(http://zgredmaruda.blox.pl/)

I piosneczka na pozegnanie:



Dzieki wszystkim za odwiedziny i zyczliwe komentarze!

49964

Zachcio
O mnie Zachcio

wszystko w normie Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm, Docent Stopczyk, Cichutki, Mila Nowacka, Waldburg, Sowiniec, Zygmunt Bialas Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Coryllus, Koteusz, Eska, Stary Wiarus, W kapeluszu Panama, Ndb2010, Gini, Miroslaw Kraszewski, Wojtek, Lem, Alpha-Alpha, Przemyslaw T. Kudlinski, Joanna Mieszko-Wiorkiewicz, Styx, Elig, Telok, Vantomas-galicja, AlfaOmega, Iustus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura