AndMan AndMan
3429
BLOG

Zapiśnik- Po dziesięciokroć Ja, czyli rozbujałe ego Lecha Wałęsy...

AndMan AndMan Lech Wałęsa Obserwuj temat Obserwuj notkę 72

    Lech Wałęsa niezadowolony. Wkurzony nawet na wyniki pewnego sondażu dla  portalu Rzepy. Sondaż zatytułowany „Kto był najlepszym prezydentem w historii III RP?” Wprowadził eksprezydenta w złość, a nawet wściekłość. Nie bardzo rozumiem dlaczego? Przecież ma dobre czwarte, punktowane miejsce. Co ma Bronisław Komorowski powiedzieć który zamyka stawkę. Wyniki sondażu są adekwatne do preferencji naszego społeczeństwa, a oto top lista. A więc-  pierwsze miejsce Aleksander Kwaśniewski (nie wiem dlaczego, ale chyba przez filipiński wirus, który zdrowie mu zniszczył)  drugie Andrzej Duda, a trzecie śp. Lech Kaczyński. Poza pudłem Lech Wałęsa i Bronisław Komorowski. Dobrze, że Jaruzelskiego w tym sondażu nie ujęto bo wtedy Lech Wałęsa piątym mógłby zostać. Żarty na bok. Co tak zdenerwowało eksprezydenta? ...Jestem poza konkurencją...- stwierdził, a tak jego argumentacja  w skrócie wygląda- ...Nikt, w tym i ja, nie bylibyśmy prezydentami gdybym ja, ja, ja nie skrócił prezydentury Jaruzelskiemu (…) Co by było, gdybym ja, ja, ja, nie wynegocjował traktatu o wyprowadzeniu wojsk Sowieckich? (…) Co by było, gdybym ja, ja, ja, nie uzyskał zgody na umorzenie 50 proc. polskich długów?... Tylko On alfa i omega polskiej polityki. Tylko chyba zapomniał dlaczego wynik sondaży jest właśnie taki. Po pierwsze za dużo tych Ja. Lech zapomniał kto na to pracował. Zapomniał o członkach NSZZ Solidarność których w szczytowym okresie było 10 milionów. To właśnie ci ludzie, którzy wynieśli Lecha Wałęsę do władzy teraz także go oceniają. I tą jego megalomanię też. Podawanie nogi zamiast ręki w telewizyjnym studiu, puszczaniu w skarpetkach dawnych pracowników państwowych zakładów, a nie przestępców. Czy też próba kupienia przychylności społeczeństwa sławną niespełnioną obietnicą- ...Ludziom trzeba oddać to, co im komuniści ukradli. Rozdajmy każdemu czeki na 100 mln zł... To właśnie o tym śpiewał na festiwalu w Sopocie Kazik Staszewski w 1994 roku- ...Wałęsa, dawaj moje sto milionów, Wałęsa, dawaj nasze sto milionów... Odebrał Bursztynowego Słowika jednak czeku się nie doczekał. Reszta zresztą też nie.  

image
                                                       Ilustracja pochodzi z- http://kolekcjabanknotow.pl

AndMan
O mnie AndMan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka