AndMan AndMan
589
BLOG

Zapiśnik- Burmistrz Szczecinka ma koronawirusa.

AndMan AndMan Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 26

     Przechodzę właśnie koronawirusa. Ciężko przechodzę. Mógłbym napisać panie burmistrzu współczuję panu. Jednak nie napiszę. Pański koronawirus jest wynikiem niechęci przestrzegania tego wymuszonego covidem prawa. Pan się o niego prosił. Ja nie. To zasadnicza różnica. W niedzielę pisał pan- ...Dzisiaj uczestniczyłem w zorganizowanym przez Mieszkańców #Szczecinek proteście przeciwko zaostrzeniu prawa aborcyjnego w Polsce. Na placu Kamińskiego spontanicznie zgromadziło się kilkaset osób. Wielki szacunek dla wszystkich, którzy zorganizowali i wzięli udział w proteście.‼️Żaden polityk czy trybunał nie może odbierać Kobietom prawa do podejmowania decyzji w najistotniejszych kwestiach‼️#WybórNieZakaz... W dniu dzisiejszym inny ton w pana słowach pobrzmiewa- ...Dzisiaj rano otrzymałem pozytywny wynik testu na koronawirusa. Niestety, choroba przebiega u mnie objawowo. Pierwsze symptomy choroby zauważyłem w poniedziałek rano. Od tego momentu przebywam w domowej izolacji... Jakie to hasło propagował pan w wcześniejszej notce? #WybórNieZakaz. Pan wybrał łamiąc prawo- ...W zgromadzeniach publicznych może uczestniczyć max. 5 osób. Uczestnicy mają obowiązek zakrywania nosa i ust oraz zachowania 1,5 m odległości od innych osób. Ponadto odległość między zgromadzeniami nie może być mniejsza niż 100 m... Dzisiaj tak pan zakończył swój tekst- ...Życzę Państwu dużo zdrowia. Uważajcie na siebie i swoich najbliższych... A ja może tylko zauważę, że dobrze by było, aby właśnie te osoby kpiące z antycovidowego prawa były jedynymi koronawirusa ofiarami. Byłaby to prawdziwa sprawiedliwość społeczna w tych niezbyt dobrych dla nas czasach. Niestety wiem, że tak nie będzie.


AndMan
O mnie AndMan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości