AndMan AndMan
3043
BLOG

Lech Wałęsa- Wreszcie wiem dlaczego jestem podejrzewany o współpracę z SB...

AndMan AndMan Lech Wałęsa Obserwuj temat Obserwuj notkę 105

         Bardzo długo dochodził Lech Wałęsa dlaczego jest podejrzewany o współpracę z SB, bardzo długo, ale tak do końca nie wiem czy zrozumiał. Takie teorie spiskowe w jego tłumaczeniu się pojawiły, że klękaj narodzie. Akcja pierwsza- ...Przekazuję dyrektorowi o co chodzi. Dyrektor oświadcza, że nie jest kompetentny, by to załatwić. Przekazuję to zgromadzonym, więc tłum rusza na miasto. Dyrektor prosi nas, by nie dopuścić do nieszczęścia, sugerując że za to nam podziękuje... Nam podziękuje, może premią? ...Druga akcja, wybiegam od dyrektora doganiam tłum i wychodzę na czoło około 5 do 10 metrów z przodu, przed tłumem. Na wysokości pierwszej krzyżówki z bocznej ulicy od PKS szarżuje na nas mała grupa milicji. Tłum ich roztrzaskał. Idziemy dalej... Jak zawsze na czele pochodu- ...Idąc na czele, widząc milicję gestykuluję rękoma, by się wycofali, by nie wdawali się bijatykę. To mi się udaje. Nie ma bijatyk w moim pobliżu. Tłum zwalnia, a ja jestem coraz bliżej milicjantów i zaczynam z nimi idąc dyskutować... Prawdziwy bohater ilu ocalił przed pałowaniem i "ścieżką zdrowia pułkownika" Mazguły? ...Trzecia moja akcja, takim sposobem znalazłem się na komendzie milicji przy ulicy Świerczewskiego. Błyskawiczna myśl – jak tu już jestem, to proszę mnie doprowadzić do komendanta. Prowadzą mnie chyba na trzecie piętro tej komendy. Komendant pyta mnie o co chodzi, przecież tu jest drogówka. Ja wyjaśniam i zgłaszam dwa postulaty... I na komendzie potrafił milicjantów przekonać pełny podziwu jestem, ale to nie koniec!        ...Komendant zgadza się spełnić, daje mi tubę, ja przekazuje to tłumowi prosząc, by mi ktoś pomógł odebrać więźniów, naszych kolegów, bo ja ich nie znam. Ta akcja miała szanse, ale się nie powiodła. Widząc to, moim celem stało ocalenie jak największej ilości odważnych robotników, strajkujących aby przygotować następną rozgrywkę, która doprowadzi nas do zwycięstwa... Lech Wałęsa- odebrać więźniów chciał tymi „ręcami”, ale nikt mu nie pomógł. Jak widać wszystko czarno na białym bohater rewolucji.  Tylko chodzi mi pogłowie trochę inny cytat z bogatego życiorysu Lecha Wałęsy. Akcja czwarta- ...Na spotkaniu Wolnych Związków Zawodowych w 1979 roku w mieszkaniu Anna Walentynowicz pojawił się podpity Lech Wałęsa. Walentynowicz zapytała go, dlaczego pił alkohol. Było u mnie dwóch funkcjonariuszy SB i żeśmy obalili litra. Co? Byli u Ciebie funkcjonariusze SB i ty żeś z nimi pił wódkę? On na to: Danka ogórki dała...  

AndMan
O mnie AndMan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka