zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
290
BLOG

Zima czyli notka na próbę...

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Pogoda Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Kolejna rewolucja na Salonie... Trochę ich było... Jako, że nie istnieję - bo nie ma mnie na FB -  ta rewolucja zakończy się tym, że nie będzie już komu komentować i odpowiadać na komentarze tych nielicznych co na mój blog zaglądali. Ciekawi mnie jednak czy będzie jakakolwiek ekspozycja notek takich jak moje... O polityce bowiem, nie ma sensu już rozmawiać - konflikt musi się wypalić a tylko od wielkości zgliszcz będzie zależeć ile będzie nas kosztować i jak długo będziemy powracać do normalności.

Zostają więc tylko zdjęcia... Dziś parę fotek z mroźnego poranka pod Wawelem. Będzie mi miło, gdy zostawicie jakiś ślad swojej obecności ale z góry przepraszam, że mnie w komentarzach nie będzie...

Zobacz galerię zdjęć:

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości