monkton monkton
52
BLOG

Przeciwko skundleniu!!!!

monkton monkton Polityka Obserwuj notkę 3

Ale jaja!!! Człowiek wstaje o normalnej piątkowe-studenckiej porze: koło 11:30, myje się, je śniadanie( jeszcze nie skończyłem), włącza telewizor i co widzi? Dodam, że w telewizji o tej porze można oglądać albo Agrobiznes, albo powtórki goli na Eurosporcie, albo sienen( to się chyba CNN pisze), albo TVN24( już nie jest to chyba WSI24). I co widzę? Widzę konferencję o jakże dowcipnej nazwie: „ Przeciwko skundleniu polskiej polityki”?- czy jakoś tak… Ale to jeszcze nic. Jaja polegają na tym, że prowadzi ją, kto? Wibrator Palikot i  Julia Pitera!!!!

Do nazwy konferencji pasują tak jak ja pasuję PiS- nie pasuję bo nie mam wąsów i jestem za chudy. Ale jaja się na tym nie koncza. Wibrator opowiada coś o jakiś tam 300zł. Pitera tez. Trzeba przyznać, że baba robi progres bo ostatnio zajmowała się jakiś tam węgorzem czy łososiem za 8 zł. Teraz dostała awans do grubszych spraw- i grubszego partnera. No także Palikom opowiada teraz wszystkim jak być przyzwoitym politykiem. A pierwszy wyrzut z tego powodu wyszedł z ust kobiety z TVN 24. Wibrator odparł że on z tą świnią to nic złego nie zrobił. OOO!!!- Konferencja się kończy i dwaj najwięksi marnotrawcy tej kadencji Sejmu idą sobie dalej marnować nasze pieniądze.

 

AAA- najlepszy był fragment, w którym Palikot powiedział, że na następny szczyt to on prezydentowi sam pożyczy swój własny samolot( Air Wibrator?). No to będzie wesoło. Z Tuskiem prezydent pił tylko wino a z Palikotem to pewnie tylko produkty Polmosu….

 

d127eb94f9277aef48412e3bb6832cef

monkton
O mnie monkton

Trochę za mało pragmatyczny....Mam poglądy prawicowe a usposobienie i naturę niestety dość lewitującą...Treść konserwatywna a forma liberalna. oprócz polityki liczy się sport i muzyka więc to co gitowcy lubią najbardziej....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka