Prześladowanie chrześcijan
Prześladowanie chrześcijan
Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący
66
BLOG

Dlaczego KPCh nie pozwala chrześcijanom kroczyć właściwą drogą życia?

Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Chief Hou: Han Lu, czy znasz konsekwencje swojego zachowania? Mniejsza o więzienie, możesz to przypłacić życiem. I ja wcale nie żartuję. Przyprowadźcie ją. Han Lu, podobno ukończyłaś uniwersytet, jesteś intelektualistką. Jak możesz wierzyć w Boga? Szczerze mówiąc, naprawdę bardzo mi cię żal. Jesteś tak młoda. Czeka cię świetlana i dostatnia przyszłość. Świat na ciebie czeka. Dlaczego więc wybrałaś wiarę w Boga? Gdyby nie ona, to czy cierpiałabyś dziś tutaj? Jako człowiek, bądź praktyczna. Nie wierz w te mgliste bzdury. Dlaczego nie wierzysz w Partię Komunistyczną? W Chinach władzę dzierży Partia. A ten, kto dzierży władzę, jest Bogiem. Tylko posłuszni Partii, którzy ją wspierają, zachowają środki do życia i życie. Taka jest rzeczywistość, prawda? Chcesz wierzyć w Boga, gdy rządzi tu Partia Komunistyczna. Czy nie jest to działanie wbrew Partii? Partia jest ateistyczna i wroga teizmowi. Jeśli wierzysz w Boga w Chinach, gdzie rządzi ateizm, to czy Partia może pozwolić ci żyć? Czy ty nie rozumiesz, co to znaczy? Wierzący w Boga to ludzie bez wiedzy, nieuznający nauki. Jesteś wykształcona, czemu wierzysz w Boga? Co jest napisane w podręcznikach? Że Bóg nie istnieje. W „Międzynarodówce” śpiewasz: „Nie nam wyglądać zmiłowania z wyroków bożych”. Chodziłaś do szkoły przez wiele lat, jak więc możesz wciąż wierzyć w Boga i za Nim podążać? Jesteś jakaś wyjątkowa? Wierz w Boga, ale szanuj przepisy i nie rezygnuj ze wszystkiego. Czy nie mam racji? No, powiedz?

Han Lu: Komendancie Hou, nie wiem, czemu radzi mi pan podążać za Partią. Twierdzi pan, że Partia daje szczęście. Że to właściwa droga. Ja wybieram wiarę w Boga, bo widziałam mrok i zło tego świata. Tęskniłam za światłem i miałam nadzieję na zbawienie. Słowo Boga Wszechmogącego, jest w całości prawdą i zbawieniem ludzkości. Czytając je, zrozumiałam, że ukazanie się Boga w dniach ostatecznych uwolni człowieka od grzechu. To słowo Boga Wszechmogącego dało mi prawdziwą wiarę i skierowało na właściwą drogę życia. Dlatego przyjęłam dzieło Boga. Wiara w Boga pomaga mi rozumieć prawdę i widzieć wiele rzeczy. Współczesna ludzkość opowiada się za złem, kłamstwem i przemocą, oddaje się grzesznym uciechom. Ludzie angażują się w intrygi, walkę o władzę i bratobójcze konflikty. Gdy Bóg wcielony przynosi prawdę, żeby zbawić ludzkość, zostaje odrzucony i napotyka opór. Biblia mówi, że w dniach ostatecznych wydarzy się katastrofa. Dlaczego? Jaki jest powód nadejścia katastrofy? Jest nim ludzkie zepsucie, tak wielkie w swoim oporze wobec Boga, że aż beznadziejne. Bóg sprowadza katastrofę, by ukarać tę zepsutą ludzkość, która jest Jego wrogiem. Gdy nadejdzie katastrofa, będzie ona gniewem Bożym, będzie całkowitą zagładą, odpłatą za opór człowieka wobec Boga. Sprawiedliwość i świętość Boga przejawiają się w wielkiej katastrofie. Dlatego wybieram wiarę i podążanie za Nim. To właściwa droga, jedyna droga do zbawienia ludzkości przez Boga.

Proszę obejrzeć: Filmy religijne na faktach

 

Prześladowanie chrześcijan – Dlaczego KPCh nie pozwala chrześcijanom kroczyć właściwą drogą życia?


Zobacz więcej: Filmy o Bogu oparte na faktach

Pan Jezus, czyli Bóg Wszechmogący, pojawił się w dniach ostatecznych. Posłuchajcie głosu Boga, badajcie dzieło Boga Wszechmogącego i wykorzystajcie Boże zbawienie w dniach ostatecznych. Chwalmy głośno Boga Wszechmogącego. Chwała, chwała Bogu Wszechmogącemu !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo