Zbyszek Zbyszek
478
BLOG

Kobiety vs mężczyźni

Zbyszek Zbyszek Obyczaje Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Na jednym z portali religijnych pozwoliłem sobie na swobodne dość i (przyznajmy) nieco prowokujące dywagacje. Doczekałem się następującej kobiecej deklaracji:

Jestem kobietą i co Pan moze mówić jako mężczyzna o mojej duchowości?Ja nic o Pana i mężczyzn duchowości nie mogę powiedzieć,bo nie jestem mężczyzną.Mogę jedynie powiedzieć o władzy,jaką mężczyźni narzucili kobietom w zakresie duchowości:kobiety mają mieć takie widzenie świata i Boga, jakie im mężczyźni zaproponują,mają tak a nie inaczej widzieć Kościół i świat, mają takie a nie inne role przyjmować i realizować w świecie,bo mężczyźni tego sobie życzą i tak chcą widzieć miejsce kobiet.To,że pomimo tej niesprawiedliwości nie ma jeszcze wojen między płaciami,to tylko wynik tego,że dla kobiet te wartości, które są istotne dla mężczyzn jak władza nie odgrywają żadnej roli. Kobiety po prostu machnęły na męski świat ręką już wieki temu, a te które chcą być jak mężczyźni robią to i to z satysfakcjonującą przyjemnością okręcając sobie mężczyzn wokół palców


Wow. Nie zdawałem sobie sprawy. Że tak skrzywdziliśmy kobiety. Dobrze, że chwilowo nie wydają nam wojny, tylko okręcają wokół palca, bo władza dla nich nie odgrywa żadnej roli.


Górą kobiety!

Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości