zeter1 1 zeter1 1
88
BLOG

Michnik u Lisa

zeter1 1 zeter1 1 Polityka Obserwuj notkę 0

Wpadłem na Michnika przypadkowo. Właśnie skończyła się Golgota wrocławska, byłem - przyznaję - trochę odurzony tym obrazem. I nagle widzę i słyszę Michnika, mówiącego, jaka to ta telewizja (pod kaczorami oczywiście) jest zła. Czysty surrealizm. Jeżeli ktoś wie, co pokazywała tv przed Pisem, i kto zacz, ten Michnik... A Pan Michnik bredził klasyczne już kawałki "autorytetu oralnego". I pomyślałem, że dla samej tej jednej możliwości oglądania TAKICH spektakli warto było oddać tv "w ręce kaczorów".
Ale być może i to miał na myśli Pan Adam, gdy wygadywał na tv...
Słuchając potem całej jego rozmowy jestem raczej pewny, że i o to mu chodziło.

zeter1 1
O mnie zeter1 1

Jestem za młody, aby nie mieć nadziei, za stary, aby wszystkiego nie widzieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka