zetjot zetjot
145
BLOG

Z życia osobistego opozycji

zetjot zetjot Polityka Obserwuj notkę 3

Moja koncepcja natury człowieka i jej części składowych związana jest z rolą relacji międzyludzkich jako głównego czynnika naturę tę determinującego. Relacje społeczne kształtują naturę ludzką, kształtują też każdy indywidualny umysł od czasu urodzenia niemowlaka. Jak wielokrotnie zaznaczałem mamy do czynienia z trzema typami zasadniczych relacji, skrótowo określanymi jako prawda, miłość i wolność.


I oto mam potwierdzenie zasadności tej koncepcji.

Niezbyt umiejętne poczynanie sobie z tymi relacjami, które powinny występować razem w niepodzielnym pakiecie prowadzi do kłopotów i nie ma lepszej ilustracji niż perypetie znanych polityków, poczynając od Kazia Marcinkiewicza poprzez Ryszarda Petru, a na Kindze Gajewskiej kończąc. Tak to się kończy, gdy ktoś zadaje się z diabłem.


http://wpolityce.pl/polityka/351476-totalna-opozycja-zniszczyla-jej-malzenstwo-fakt-kinga-gajewska-rozstala-sie-z-mezem

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka