Dominik Ognisty Dominik Ognisty
330
BLOG

Zwykły obywatel: mam trochę dosyć PiSu.

Dominik Ognisty Dominik Ognisty PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Gdy widzę Terleckiego mówiącego o 'małych partyjkach wchodzących w skład koalicji' czy Sasina o 'ciągłym ustępowaniu' mam wrażenie, że niektórym politykom partii rządzącej Polską odbija woda sodowa albo poczuli się zbyt pewnie na swoich stanowiskach.  Zaczynają mi się przypominać butne wypowiedzi Tuska, Niesiołowskiego i wielu innych polityków PO, którzy uważali, że nie mają z kim przegrać następnych wyborów. Polacy pokazali im, że w polityce nic nie jest pewne nawet jeżeli ma się za sobą poparcie Niemiec, Francji, mediów, celebrytów a także części prominentnego duchowieństwa.

Jeżeli jest źdźbło prawdy w tym, że kryzys w koalicji rządowej został spowodowany  sprzeciwem kilkudziesięciu posłów wobec piątki dla zwierząt pomysłu Kaczyńskiego to bardzo źle świadczy o politycznym zmyśle liderów PiSu. Nie tylko dlatego, że wiele osób związanych ze wsią uważa ten pomysł za kontrowersyjny. Ja w wypowiedzi Terleckiego dostrzegłem pogardę dla mniejszych partnerów i całkowity brak chęci podejmowania z nimi dialogu. Zapewne się mylę bo nie znam warunków funkcjonowania koalicji ale wrażenie lekkiej degrengolady szefostwa PiSu jest wyraźne.

Panowie -pokażcie, że potraficie się dogadać bo inaczej skończycie jak AWS, o którym, prócz kilku dziennikarzy, nikt już nie pamięta.

If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. Desmond Tutu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka