zimny zimny
48
BLOG

Mój pierwszy dzień...

zimny zimny Polityka Obserwuj notkę 6

Właśnie założyłem konto na S24. Oczywiście przyciągnięty wywiadem JK, ale może jeszcze bardziej pożegnaniem p. Janke z TOK FM.

Miałem trochę nadziei na intelektualną dyskusję o Polsce, o wizji kraju i naszych ideach. Ale już po pierwszej spędzonej tu godzinie widzę, że towarzystwo jest ksenofobiczne i nie toleruje innych poglądów poza pro-PiS-owskimi. To powszechne marzenie o upadku PO, Agory i TVN, to opluwanie Paradowskiej, Lisa, Wołka i Żakowskiego, to wyzywanie od chamów Komorowskiego i Palikota...

A nie uważacie przypadkiem, że Polska to ojczyzna nas wszystkich? I jedni mogą być bardzie liberalni, mniej katoliccy, a inni lewicowi lub bardzo religijni? Dlaczego plujecie na nas skoro całe życie spędziłem w tym kraju, mój dziadek walczył w 39 w obronie warszawy, a ja od samego początku (1981) nalażałem do NZS? Tylko dlatego, że mamy inną wizję Polski niż Wy? Tylko dla tego, że chcemy głosować na BK? To nasze prawo w demokracji i Wasze plucie bardzo boli. Bo pokazuje, że wiele racji mają ci, którzy nie wierzą w Polskę. A ja bardzo chciałbym w nią uwierzyć, bo tu będą żyły moje dzieci i wnuki. Wy macie inną wizję tego kraju, ale to nie powód żeby nas opluwać...

Jeśli to ma być prawdziwy Salon, miejsce wymiany myśli, poglądów i idei, to zdecydowanie za dużo tu prostactwa, czarno-białej wizji świata i wulgaryzmów. Muszę się dobrze zastanowić, czy warto tu bywać.

zimny
O mnie zimny

Miastowy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka