Zousa Zousa
146
BLOG

PiSowiec dla PiSowca wilkiem?

Zousa Zousa Społeczeństwo Obserwuj notkę 10

Dzień zmarłych, generalne porządki na cmentarzach. Tak i ja z matką wybrałam się na groby. Zabawiłyśmy sporo czasu na Rakowickim po czym odwiozłam mamę do domu. A tam sąsiadka matki stoi na chodniku że swoją, częściowo sparaliżowaną matką i szuka pomocy by pomóc jej z dojściem do mieszkania. Pomijając fakt nieodpowiedzialnego postępowania chciałam pomóc. Moja prawie 80 letnia matka nie mogła podnosić sąsiadki więc kolejno zwracałam się do przechodzących z prośbą o pomoc. Wstyd!  Nikt nie zdecydował się na takową. Skądinąd wiem że 3 osoby to zagorzali katolicy ( 2 panów i 1 pani) a co za tym zwolennicy PiS. Panie proszące o pomoc takoż wyznawczynią religii PiS. A to ja, zwolenniczka unicestwienia tej organizacji przyszłam z pomocą. Czy zatem zwolennicy religii PiS są dla siebie wilkami?




Zousa
O mnie Zousa

nienawidząca kłamstwa i obłudy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo