zwyczajnik zwyczajnik
158
BLOG

Czego się dowiedziałem o pedofilii ostatnimi czasy...

zwyczajnik zwyczajnik Społeczeństwo Obserwuj notkę 5

Zgodnie z tym co pokazują autorytety, celebryci zrozumiałem, że pedofilia istnieje tylko wśród Katolików i w Kościele Katolickim.

Wśród celebrytów, bogatych ludzi absolutnie! Jest na to wiele przekonywujących dowodów.

Na marsie nie ma ani jednego Katolika i w ogóle nie ma kościołów. Nie ma tam również pedofilii. Przypadek? Nie sądzę. Jednak jeśli musiałbym wybrać i zostawić pod opieką dziecko celebrycie lub księdzu, to chyba wolałbym tą drugą opcję. Mniej bym się denerwował. Ot taki ciemny katol ze mnie. Ja tylko patrzę kto krytykuje tak na ostro film "Nic się nie stało". I przypomina mi się bogactwo języka polskiego i jego przysłowia o nożycach i gorejących czapkach. Zapowiada się nieźle. Trzeba kupić popcorn.

zwyczajnik
O mnie zwyczajnik

szary zjadacz chleba

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo