zwyklak zwyklak
74
BLOG

Grzechotka

zwyklak zwyklak Kultura Obserwuj notkę 2

Taka mnie skojarzanka naszła kiedy zobaczyłem pierwszy obrazek

O ten:

image

Fotka stąd:

https://twitter.com/KotulaKat/status/1778468298318827688

A tam reklama (niedozwolona w Polsce) oraz instrukcja użycia specyfiku służącego do zabijania ludzi.

I dwa komentarze pod powyższym wytryskiem braku intelektu:

"Moim zdaniem łamie Pani teraz prawo . Art.255 paragraf 2 kk. To nie jest zabawa,tylko namawianie kogoś do zabicia drugiego człowieka."

"Warto tu chyba również wspomnieć o fragment wyroku Sądu Najwyższego z 16.11.2007; sygn. akt V KK31/07: (…)nakłanianie [do przerwania ciąży] (…) może ono przybierać postać prośby, polecenia, zlecenia, rady, propozycji, sugestii”.


I dwie skojarzanki, nie moje ale umieszczam bo idealnie pasują do pierwszego obrazka:

Drugi obrazek

image
Osoba z maseczką, która lubiła dzieci, stosowała dietę wegetariańską i lubiła zwierzęta, a Polkom zaserwowała prawo do aborcji na życzenie.

Osoba z pierwszego obrazka kontynuuje tą tradycję.

I trzeci obrazek:

image

Puste serce.

Skąd? Pomysł?

Może stąd?

inspiracja


zwyklak
O mnie zwyklak

Banuję trolli. Bezwzględnie. Bana otrzymują u mnie też ci co dają mi bana.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura