Maciej Szczęsny, fot. Wikipedia
Maciej Szczęsny, fot. Wikipedia

Maciej Szczęsny zatrzymany za jazdę po alkoholu. "Wypiłem dwa piwa"

Redakcja Redakcja Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 57
Policjanci zatrzymali w Warszawie do kontroli 56-letniego byłego bramkarza reprezentacji Polski w piłkę nożną Macieja Szczęsnego. W chwili zatrzymania miał 0,6 promila w organizmie.

Policja zatrzymała kierowcę

Do zdarzenia doszło we wtorek nad ranem. - Na al. Jerozolimskich 184 tuż po godz. 4 funkcjonariusze ruchu drogowego zatrzymali do kontroli osobowego volkswagena. Kierowca wydmuchał 0,6 promila alkoholu - powiedział w rozmowie z PAP podkom. Karol Cebula.

Kierowca nie został zatrzymany. "Zostało mu zabrane prawo jazdy, a samochód został przekazany osobie wskazanej" - tłumaczył policjant.

- Mężczyzna w środę stawił się na wezwanie na komendzie. Przyznał się i złożył obszerne wyjaśnienia - zaznaczył podkomisarz, dodając, że został mu postawiony zarzut prowadzenia pod wpływem alkoholu.

Polecamy:

Wiózł żonę do pracy

Jak się okazało, kierowcą był 56-letni Maciej Szczęsny, były bramkarz reprezentacji Polski w piłkę nożną w latach 1991–1996. W rozmowie z PAP Maciej Szczęsny przyznał się do zatrzymania. - Wiozłem żonę do pracy. Żona jest stewardessą i zostałem zatrzymany do kontroli. Dosyć niespodziewanie żona została wezwana do pracy, bo miała tzw. standby telefoniczny. Mieszkamy bardzo daleko od lotniska. Mamy ponad 30 kilometrów - powiedział Szczęsny.

Były reprezentant Polski podkreślił, że w poniedziałek wieczorem zjadł kolację i "wypił dwa piwa". - Położyłem się spać, a o godz. 3.05 zadzwonił telefon, wzywając moją żonę na 4.15 na Okęcie. Jak wsiadałem to zupełnie nie miałem poczucia, że jest coś "nie tak" - tłumaczy.


Jest mi potwornie wstyd


- Nie spodziewałem się, że wydzwonią żonę na standby'u, bo bardzo rzadko się to zdarza. Tym razem się niestety zdarzyło. Obudziła mnie, umyłem zęby i wsiadłem do auta, będąc przekonanym, że jestem "czysty", a tymczasem okazało się, że nie - dodał.

Kim jest Maciej Szczęsny

Maciej Szczęsny ma 56 lat. Grał m.in. w Legii Warszawa, Widzewie Łódź, Polonii Warszawa i Wiśle Kraków. To jedyny zawodnik, który zdobył mistrzostwo Polski z czterema różnymi klubami. Pracował też jako trener piłkarski.

Po zakończeniu kariery piłkarskiej został komentatorem i ekspertem Telewizji Polskiej, komentującym i analizującym rozgrywki w piłce nożnej. Jest wyłącznym ekspertem nadawcy publicznego przy Ekstraklasie. Prowadzi też emitowany w TVP Sport i na sport.tvp.pl stały felieton w magazynie "Gol", w którym podsumowuje wybrane wydarzenia minionej kolejki najwyższej klasy rozgrywek w Polsce. Jest ojcem bramkarza Wojciecha Szczęsnego.

ja

Czytaj także:

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport