Źródło: commons.wikimedia.org
Źródło: commons.wikimedia.org

Jak Kaczyński spędzi Święta Wielkanocne? Jednego przy stole robić nie wolno

Redakcja Redakcja Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 52
Dla wicepremiera święta wielkanocne po katastrofie smoleńskiej nie są już tak radosne. Jan Maria Tomaszewski zdradził jak wygląda ten czas u prezesa PiS.

Święta Wielkiej Nocy, to najważniejsze święta w roku dla wszystkich chrześcijan. Święta te upamiętniają zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa. Większość rodzin stara się ten okres spędzać w najbliższym gronie.

Zakaz poruszania tematu katastrofy smoleńskiej 

Jan Maria Tomaszewski udzielił wywiadu dla Super Expressu, w którym zdradził jak wyglądają święta Jarosława Kaczyńskiego. Prezes ten czas spędza ze swoim bratem ciotecznym. Przed katastrofą natomiast święta te celebrował zawsze z Lechem Kaczyńskim, małżonką brata Marią oraz jego rodziną. Wielkanoc zazwyczaj przypada wraz z rocznicą katastrofy smoleńskiej, więc to tym bardziej ciężki okres dla prezesa. "Ja też byłem bardzo związany z Leszkiem i Marią. I wszystko się urwało. Świat się jakoś toczy, ale to już nie to samo" – powiedział Tomaszewski dla SE.

"Jarek Kaczyński jest dla mnie jak rodzony brat. Święta pewnie spędzimy u mnie. Pewnie do mnie przyjedzie na śniadanie wielkanocne. Będzie jajeczko, takie tradycyjne śniadanie wielkanocne" – dodał. Jan Maria Tomaszewski zaznaczył również, że przy stole wielkanocnym jest zakaz rozmawiania o katastrofie smoleńskiej "To było dla nas bardzo bolesne, ciężka sprawa…".

MP

Czytaj dalej:


Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura