TVN odpowiedział na wpis Anny Wendzikowskiej, w którym zarzuciła stacji mobbing. (fot. Instagram/Anna Wendzikowska)
TVN odpowiedział na wpis Anny Wendzikowskiej, w którym zarzuciła stacji mobbing. (fot. Instagram/Anna Wendzikowska)

Wendzikowska zarzuciła TVN mobbing. Stacja już się nie kryje

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 35
Anna Wendzikowska dziękuje za okazane jej wsparcie po oświadczeniu opublikowanym przez nią na Instagramie, w którym oskarżyła redakcję "Dzień dobry TVN" o mobbing. Jej wpis skomentowała także sama stacja TVN.

Wendzikowska dziękuje za wsparcie

— Dziękuję wam za ogrom ciepłych słów i wsparcia, które popłynęło do mnie prosto z waszych serc. Czuję to! Dziękuję, że dzieliliście się ze mną swoimi historiami. Przekopuję się przez wiadomości, staram się odpowiadać od razu przynajmniej na te, które są z prośbą o pomoc — pisze Wendzikowska na swoim InstaStories w odniesieniu do opublikowanego przez nią w niedzielę oświadczenia, w którym zarzuciła TVN mobbing i traktowanie w sposób, który odbił się na jej zdrowiu psychicznym. Dziennikarka podzieliła się też prywatnymi wiadomościami, które dostała od fanów po jej wpisie.

— Byłam poniżana, gnębiona, codziennie drżałam o pracę. Niby "gwiazda z telewizji", a ja byłam traktowana, jak dziewczynka z podstawówki, którą co chwilę bije się po łapkach za każde niedociągnięcie. Tak naprawdę byłam w swoim schemacie niewidzialności, niedocenienia, ciągłego udowadniania swojej wartości. Ale o tym później. Kiedy zdjęto z anteny moje wejścia w studio, usłyszałam: 'sorry Anka, nie oglądasz się'. Pomyślałam cóż, trudno, chodzi o dobro programu — pisała w niedzielę była gwiazda TVN.

image
źródło: Instagram/Anna Wendzikowskas

Gwiazdy wspierają Wendzikowską

Pod wpisem Wendzikowskiej wiele osób związanych z mediami wyraziło jej wsparcie. Wśród nich znalazła się m. in. Agnieszka Woźniak-Starak, Katarzyna Glinka, Katarzyna Cichopek, Mateusz Hładki, czy Gabi Drzewiecka.

 — Pomyśl - choć to może marne pocieszenie po tym wszystkim - że ktoś, kto myślał, że jest bezkarny, poniósł konsekwencje! I oby nigdzie już nie niszczył ludzi! Trzymaj się Anka! — napisał Hładki.

— Jesteś silna, piękna i mądra. Brawo za odwagę — pisze Katarzyna Cichopek. 

Wpis Wendzikowskiej skomentowała nawet sama stacja TVN.

— Aniu, twój wpis poruszył bardzo wiele osób. W redakcji "DD TVN" zdarzały się niestety zachowania, które nie powinny były mieć miejsca w dobrze zarządzanej, przyjaznej firmie, jaką chcemy, żeby był TVN. Po otrzymaniu twojego listu wprowadziliśmy sporo zmian organizacyjnych i personalnych. Przytoczone przez ciebie sytuacje nie powinny były się nigdy zdarzyć i zrobimy wszystko, żeby się nie powtórzyły — napisała stacja.

image
źródło: Instagram/Anna Wendzikowska
RB

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura