Kolizja drogowa i poszkodowany gen. Roman Polko. Fot. klobucka.pl
Kolizja drogowa i poszkodowany gen. Roman Polko. Fot. klobucka.pl

Groźny wypadek, auto dachowało. W środku podróżował znany generał

Redakcja Redakcja Wypadki Obserwuj temat Obserwuj notkę 22
We wtorek doszło do groźnego wypadku na autostradzie A1 w kierunku Katowic, w którym samochód gen. Romana Polko dachował. Były dowódca GROM-u potwierdził wieści lokalnych mediów.

- Nic mi się nie stało. Lekko ramię skaleczyłem. Uderzyłem w naczepę ciężarówki. Przeprosiłem kierowcę za kłopot. Szkody są niewielkie - powiedział w rozmowie z WP gen. Roman Polko. Jak dodał, był trzeźwy, a pojazd posiadał ważne badania techniczne. 

Tusk zachwycony sondażem Kantar. "Nie odbiło mi, wygramy te wybory"

Jeden z kierowców zasłabł

Do dachowania samochodu generała doszło na wysokości 446 kilometra autostrady A1 w kierunku Katowic. "Generał w stanie spoczynku w wyniku zdarzenia nie odniósł żadnych obrażeń. Jak wynika z naszych ustaleń w zderzeniu brały udział dwa pojazdy w tym auto osobowe, którym podróżował Roman Polko, a także ciężarówka" - podawał lokalny serwis klobucka.pl. Dziennikarze serwisu, powołując się na wieści z policji, podali, że przyczyną wypadku było zaśnięcie za kółkiem. 

Wypadek na A1

"W samym zdarzeniu nikt nie ucierpiał i zakwalifikowano je jako kolizja drogowa. Autostrada jest w tym miejscu przejezdna, nie ma utrudnień" - informowała klobucka.pl we wtorek późnym wieczorem. 

„Terrorem Rosjanie chcieli osłabić morale Ukraińców, ale Ukraina nie da się zniszczyć”


GW

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości