Dziennikarce "Gazety Wyborczej" Dominice Wielowieyskiej nie spodobał się ubiór Joachima Brudzińskiego, w którym wystąpił w Parlamencie Europejskim. (fot. Twitter)
Dziennikarce "Gazety Wyborczej" Dominice Wielowieyskiej nie spodobał się ubiór Joachima Brudzińskiego, w którym wystąpił w Parlamencie Europejskim. (fot. Twitter)

Wielowieyska krytykuje europosła PiS. Nie spodobał jej się jego ubiór

Redakcja Redakcja PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 144
Pomiędzy europosłem PiS Joachimem Brudzińskim a dziennikarką "Gazety Wyborczej" Dominiką Wielowieyską doszło do spięcia. Poszło o ubiór polityka podczas jego wystąpienia na forum Parlamentu Europejskiego.

Dyskusja Brudzińskiego z Wielowieyską

W czwartek Brudziński opublikował na Twitterze nagranie przedstawiające fragment jego wystąpienia w Parlamencie Europejskim, w którym wypowiadał się na temat bezpieczeństwa żywnościowego.


Film ten skomentowała dziennikarka "Gazety Wyborczej" Dominika Wielowieyska, której nie spodobał się ubiór polityka.

— Panie Pośle, czy nie mógłby Pan nieco zadbać o strój? Reprezentuje Pan Polskę na międzynarodowym forum — napisała dziennikarka.

Brudziński: Dbam o klimat

Polityk szybko odpowiedział na wpis Wielowieyskiej. 

— Wie Pani, wziąłem sobie do serca apele Trzaskowskiego i to wszystko co promujecie w "Gazecie Wyborczej". Nie kupię nowych garniturów,  bo dbam o klimat. A tak przy okazji, może przekaże Pani kolegom ze "Szkła Kontaktowego", że moja marynarka jest sztruksowa a nie zamszowa? — odpowiedział Brudziński.

Wymiany zdań ciąg dalszy

Na tym jednak dyskusja się nie skończyła i Wielowieyska postanowiła pociągnąć ją dalej.

— Nie musi Pan kupować nowego garnituru, wystarczy ten, w którym Pan występował, do tego biała koszula, na pewno ma Pan w szafie — odpisała Brudzińskiemu.

— Ja jednak postanowiłem przynosić wstyd "GW". Dlatego w gabinecie w Strasburgu mam godło i flagę, a na tym łańcuszku co tak was bulwersuje noszę Krzyż i Matkę Boska Niepokalaną — odparł z kolei europoseł PiS.

Brudziński zniesmaczony "Gazetą Wyborczą"

Dominika Wielowieyska postanowiła w dalszym ciągu nie kończyć tematu. 

— Ale po co do sprawy Pańskiego swetra oraz dość zmęczonej marynarki mieszać Matkę Boską oraz godło? Jako katoliczka jestem tym lekko zniesmaczona: Matka Boska ma ważniejsze sprawy na głowie niż Pańska garderoba — napisała dziennikarka "GW".

— No wie Pani, ja jako katolik jestem z kolei lekko zniesmaczony tym co można przeczytać na łamach gazety, w której Pani pracuje. A moją lekko zmęczoną marynarkę lubię tak samo jak Pani szef swoje zmęczone spodnie i gumowe klapki — odpowiedział Joachim Brudziński.

Wielowieyska: Wszyscy mamy lepsze i gorsze dni

Z kolei na koniec Wielowieyska, kończąc dyskusję, stwierdziła, że "wszyscy mamy lepsze i gorsze dni 'garderobiane'". Do wpisu dołączyła zdjęcie z redaktorem naczelnym "Gazety Wyborczej" Adamem Michnikiem.


RB

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka