Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w LINK4. Źródło: LINK4
Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w LINK4. Źródło: LINK4

Patrycja Kotecka zrezygnowała. Żona Ziobry odchodzi z zarządu olbrzymiej spółki

Redakcja Redakcja Biznes Obserwuj temat Obserwuj notkę 19
Patrycja Kotecka odeszła z zarządu spółki LINK4. Żona ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry nie odchodzi jednak z firmy, ma w niej pozostać na stanowisku dyrektora pionu marketingu.

Patrycja Kotecka odchodzi z zarządu LINK4

Jako pierwszy o zmianach w LINK4 poinformował portal wGospodarce, który rozmawiał z Patrycją Kotecką.

– Złożyłam rezygnację z funkcji członka zarządu LINK4 z przyczyn osobistych. Planuję dokończyć doktorat i skupić się bardziej na pracy naukowej, co jest trudne do pogodzenia z licznymi obowiązkami w zarządzie Towarzystwa Ubezpieczeń LINK4 – przekazała Kotecka.

W zarządzie LINK4 Kotecka była odpowiedzialna za marketing, sprzedaż online oraz dział prawny i cyberbezpieczeństwo. Partnerka Zbigniewa Ziobry nie odchodzi jednak ze spółki, będzie pełnić funkcję dyrektora pionu marketingu.

LINK4 notuje świetne wyniki

Odkąd Kotecka objęła kierownictwo nad działami marketingu i sprzedaży online (2016), w Towarzystwie Ubezpieczeń LINK4 sprzedaż wzrosła niemal trzykrotnie, a firma należy do trzech najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych.

Warto przypomnieć, że w kwietniu 2022 r. Kantar Polska opublikował zestawienie instytucji finansowych, które najefektywniej kreowały swój wizerunek i w konsekwencji zyskały zaufanie i zaangażowanie własnych klientów. Marketing LINK4 został wyróżniony za kreatywność w prezentowaniu reklam firmy.

– To dla nas szczególne wyróżnienie, bo przypadające na wyjątkowy czas pandemii. Mimo obiektywnych trudności, z którymi musiała sobie radzić cała branża ubezpieczeniowa, osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży poprzez call center, a to także zasługa ugruntowanej siły naszej marki jako wiarygodnego ubezpieczyciela w niepewnych czasach. Konsekwentnie budowany wyrazisty wizerunek LINK4 przekłada się na zaufanie klientów i nawet w trudnych czasach pozwala nam odnosić marketingowe sukcesy – mówiła wtedy Patrycja Kotecka.

Jak nieoficjalnie ustalił serwis wGospodarce, plan finansowy spółki na 2022 rok związany ze sprzedażą ubezpieczeń ma zostać przekroczony o 20 mln zł. Ostateczne wyniki za ubiegły rok zostaną ogłoszone po zatwierdzeniu sprawozdań finansowych.

SW

Czytaj dalej: 


Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka