Jarosław Jakimowicz odpowiada Maćkowi Stuhrowi. Źródło: Instagram
Jarosław Jakimowicz odpowiada Maćkowi Stuhrowi. Źródło: Instagram

Stuhr wyśmiał Jakimowicza. Gwiazdor TVP Info odpowiada: Stuhr jesteś jak szczur

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 34
Maciej Stuhr zadrwił podczas tegorocznej gali Orłów z Jarosława Jakimowicza. Gwiazdor TVP Info nie pozostał obojętny na słowa aktora i odpowiedział mu na Instagramie. "Stuhr jesteś jak szczur, razem z twoim ojcem przestępcą. Taka prawda" – napisał Jakimowicz.

Tegoroczna gala Orłów w Teatrze Polskim w Warszawie przeszła już do historii. Największym zwycięzcą okazał się film "IO" Jerzego Skolimowskiego. Nominowana do Oscara produkcja zdobyła sześć statuetek - za najlepszy film, reżyserię, scenariusz (Ewa Piaskowska i Jerzy Skolimowski), zdjęcia (Michał Dymek), muzykę (Paweł Mykietyn) i montaż (Agnieszka Glińska). 

Stuhr żartuje na scenie Orłów 

Na scenie Orłów pojawił się m.in. Maciej Stuhr, który słynie z żartów na ważnych galach z rozdania nagród. Tym razem aktor postanowił zadrwić z gwiazdora TVP Info Jarosława Jakimowicza. – U nas wszyscy obrażają się za byle g...o. Dziś "Seksmisja" by nie przeszła, bo seksizm, "Jak rozpętałem drugą wojnę światową", bo rasizm, "Sami swoi", bo ksenofobia, "Młode wilki", bo Jakimowicz – zażartował. 

Zebrana publika w Teatrze Polskim zareagował na żart Stuhra olbrzymim śmiechem. 

Jakimowicz odpowiada Stuhrowi 

Na żart Stuhra po kilku dniach zdecydował się odpowiedzieć główny zainteresowany - Jarosław Jakimowicz. Współprowadzący program "W kontrze" opublikował zdjęcie z wydanego w 1998 roku magazynu "Popcorn" i napisał: "Jestem mega dumny i szeroko patrzę sobie w oczy każdego dnia. Gdzie ty byłeś w 1998 roku i jak przeżyłeś swoje życie? Ja mam piękne życie za które dziękuję Bogu każdego dnia". 

Następnie Jakimowicz zarzucił zdradę Stuhrowi. "Ty też mnie zdradziłeś przyjacielu. Tysiąc wspólnych wyjazdów i historii, których nie wspomnę, bo jestem lojalny. W mojej autobiografii, która porusza sporo drażliwych tematów, nie pada ani jedno nazwisko w złym kontekście. Proponowano mi dużą kasę za to. Jestem lojalny i patrzę sobie szeroko w oczy, a wy ubebłani w swoim gó...ym świecie możecie mnie kąsać. Ośmieszać na waszych Orłach salwami śmiechu, kiedy pada moje nazwisko. Ono was zwyczajnie boli" – pisał Jakimowicz. 

"Stuhr jesteś jak szczur, razem z twoim ojcem przestępcą. Taka prawda" – podsumował były aktor. 


MP

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości