Marta Kubacka pokazała bliznę po operacji. "Zaczynam życie od nowa"

Redakcja Redakcja Skoki narciarskie Obserwuj temat Obserwuj notkę 18
Żona skoczka narciarskiego Dawida Kubackiego miała wiele szczęścia, że przeżyła zapaść zdrowotną w marcu. Lekarze walczyli o jej życie i wszczepili rozrusznik serca. Marta Kubacka wiele przeszła w szpitalu. Teraz podzieliła się swoimi obserwacjami i podziękowała za modlitwy oraz trzymanie kciuków.

- Blizny, blizny jedne z nielicznych które mam na swoim ciele. Prawda jest taka, że gdyby nie one, mnie na tym świecie już by nie było… Przyczynił się do tego sztab ludzi i ich praca, począwszy od szybkiej reanimacji mnie w domu przez bliskich (bardzo dziękuje), przez cały personel szpitali w których byłam, a skończywszy na Śląskim Centrum Chorób Serca w Zabrzu - napisała żona polskiego skoczka.  

Medyczny cud 

W marcu Dawid Kubacki musiał zrezygnować ze startów w Pucharze Świata, mimo że miał szansę na Kryształową Kulę. Wszystko z powodu problemów zdrowotnych małżonki, która nagle trafiła do szpitala. Kardiochirurdzy wykonali operację i wszczepili kobiecie kardiowerter-defibrylator serca. Sportowiec wyjawił, że po zabiegu Marta Kubacka była częściowo sparaliżowana. Wróciła do domu po kilku tygodniach hospitalizacji. Zdaniem skoczka, to prawdziwy, medyczny cud - tak mówili też lekarze z Zabrza. 

- Z całego serca chcę podziękować mojemu kochanemu mężowi, który poświecił cała końcówkę sezonu aby być ze mną i wspierać mnie w walce z choroba, kosztem swojej walki o najlepsze miejsce w PŚ. Pamiętaj kochanie, że jeszcze wiele przed Tobą. Dziękuję każdej osobie z rodziny która pomogła nam w tym trudnym czasie w opiece nad naszymi dziećmi. Jeśli to czytacie to wiedzcie, że jesteście niezastąpieni! - podziękowała Kubacka.  


Podziękowania od Kubackiej

- Nie mogę zapomnieć również o żadnej osobie która modliła się w mojej intencji. Lista osób do wymienienia jest naprawdę bardzo, bardzo długa. Mam nadzieje że urządzenie które w sobie mam pomoże mi przeżyć jeszcze wiele wspaniałych chwil z moja rodzina oraz bliskimi. Jeszcze raz wszystkim wielki dzięki!! A teraz zaczynam życie od nowa i skupiam się wyłącznie na przyszłości - wyjawiła. 


Fot. Marta i Dawid Kubaccy. Fot. Instagram

GW

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport