źródło: Twitter.com/KSW
źródło: Twitter.com/KSW

Szpilka skończył karierę Pudziana? Niesamowity nokaut. Mamy nagranie

Redakcja Redakcja Sporty walki Obserwuj temat Obserwuj notkę 6
Niesamowita atmosfera, 50 tysięcy fanów na trybunach i piorunujący nokaut - tak jednym zdaniem można podsumować sobotnią walkę Artura Szpilki z Mariuszem Pudzianowskim na gali KSW 83. Były bokser zdemolował "Pudziana" pięściami. W sieci nie brakuje komentarzy i uwag od sympatyków obu zawodników.

Szpila demoluje Pudziana

Wiele osób przed tą walką na Stadionie Narodowym w Warszawie sądziło, że ambitny pięściarz nie ma większych szans ze starszym, bardziej doświadczonym i silniejszym zawodnikiem. Faktycznie, pierwsza runda należała do Pudziana. Po nieudanym ciosie kolanem Szpilki, były strongman powalił swojego rywala na ziemie i utrzymywał go w dosiadzie aż do końca rundy.

Druga runda należała jednak do Szpilki. Pudzianowski nieroztropnie zdecydował się powalczyć w stójce z byłym pretendentem do mistrzostwa świata w boksie zawodowym. Dla "Dominatora" skończyło się to fatalnie. Efekt widać na poniższym wideo udostępnionym przez KSW:

Dla Szpilki nie była to łatwa walka. Był to bowiem jego dopiero 3 pojedynek w formule MMA. dodatkowo, co warto odnotować, publiczność wyraźnie wspierała jego przeciwnika. Mimo wszystko, Artur zachował zimną krew, a po efektywnym nokaucie, podziękował on swojemu rywalowi, trenerom, organizatorom i widzom zebranym na Stadionie Narodowym w Warszawie.


Komentarze zawodników po walce

Obu zawodników udzieliło wywiadów po walce. Jako pierwszy zabrał głos oczywiście zwycięzca.

"Dziękuję Mariuszowi za szansę. Jak mnie wywrócił, to mówię: 'kurde, przeleżę, nie będę się siłował, bo jest ciężki'. (...) Ja teraz mam nadzieję Mariusz, że dasz rewanż Michałowi Materli, bo na to zasługuje" - powiedział Szpilka po walce.

Potem do mikrofonu podszedł Pudzianowski. Widać było wyraźnie, że strongman był załamany porażką. Czy to oznacza koniec jego kariery w MMA? Nic na to nie wskazuje. Zawodnik przyznał jednak, że "musi trochę odpocząć".

"Spokojnie, teraz chcę odpocząć trochę. Popełniłem błąd. Pierwsza runda po mojej myśli, tak jak chciałem. W drugiej mówię 'zaboksuję, a nuż trafię'. Nie trafiłem, on poczęstował mnie. Chciałem wejść w grę boksera, to dostałem lekcję" - tłumaczył Pudzian po porażce.

Szpilka kontra Pudzian. Komentarze internautów

Wideo ze zwycięstwem Szpili. Wywołało skrajne emocje na Twitterze. Wielu internautów miało żal do Pudzianowskiego za to, że dał się on złapać w stójce. Nie zabrakło też uwag, że KSW zamierza wypromować byłego boksera na swoją kolejną gwiazdę.

MB

(Źródło zdjęcia: Artur Szpilka vs Mariusz Pudzianowski. Fot. Twitter.com/KSW)

Czytaj dalej:


Komentarze

Inne tematy w dziale Sport