fot. Salon24.pl ©
fot. Salon24.pl ©

Olbrzymia awaria w Santander Bank Polska. Nowe informacje w sprawie utrudnień

Redakcja Redakcja Pieniądze Obserwuj temat Obserwuj notkę 18
Awaria w Santander Bank Polska. Klienci nie mogli zalogować się na konta zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji mobilnej. Awaria w Santander ma charakter ogólnopolski. Zgłoszenia o problemie zgłaszali użytkownicy z różnych części kraju. Po godz. 18 Santander wydał kolejny komunikat, w którym przekazał nowe informacje.

Santander Bank Polska ma gigantyczną awarię

Problemy Santander Bank Polska trwają już od kilku godzin. Bank przyznał w mediach społecznościowych, że faktycznie są problemy z dostępem do kont po tym, jak lawinowo zaczęło przybywać nieprzychylnych komentarzu. Klienci Santander są wściekli. 

O godzinie 13:40 pojawił się lakoniczny komunikat Santander. "Uwaga! Bankowość internetowa i aplikacja mobilna nie działają. Przepraszamy – usuwamy utrudnienia" - poinformował Santander na Facebooku.


Santander Bank Polska. Awaria uniemożliwia korzystanie z kluczowych funkcji

Klienci Santander nie mogą się zalogować ani korzystać z bankowości internetowej, jak i aplikacji. Choć dla większości użytkowników jest to niemożliwe, to dostajemy sygnały, że zalogowanie na stronę jest możliwe, jednak w dalszym ciągu nie działają wszystkie kluczowe funkcje.

Niemożliwe jest też zlecenie przelewu czy wygenerowanie potwierdzenia wykonania operacji. Aplikację oraz stronę internetową spowolniło, nie ma co się tam "pakować". Nie ma za to na razie informacji o tym, by nie dało się płacić kartą.

Santander Bank Polska: Koniec awarii

Po godz. 18 Santander Bank Polska poinformował o rozwiązaniu problemu. Klienci mogą już korzystać z bankowości internetowej i aplikacji.


SW

Czytaj dalej:

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj18 Obserwuj notkę

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka