Natalia Nykiel szokowała stylizacją z Matką Boską. Nadal jest gwiazdą TVP

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 9
Już ponad od dekady tworzy przeboje znane milionom – Natalia Nykiel po latach pracy artystycznej nie zamierza schodzić ze sceny, a w najnowszym wywiadzie wspomina najciekawsze momenty swojej kariery. Co uważa o swojej pracy w TVP i dlaczego jest dumna ze zdenerwowania Krystyny Pawłowicz?

Natalia Nykiel to polska wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów, która swoją karierę rozpoczęła występem w "The Voice od Poland" ponad 10 lat temu. Mimo, że artyska ma zaledwie 28 lat, może pochwalić się niebywałymi osiągnięciami w branży muzycznej. Jej największe hity, "Bądź duży", "Error", "Spokój" są wśród najczęściej odtwarzanych polskich piosenek w serwisie YouTube, a ona sama wystąpiła już na dziesiątkach festiwali muzycznych jako główna gwiazda. 


Stylizacja z Maryją 

Na jednym z takich koncertów zrodził się jeden z największych skandali z Natalią Nykiel w roli głównej. Tak, w jej karierze nie brakuje również kontrowersji! Do pamiętnego incydentu z sylwestrowego występu w Warszawie artystka powróciła w rozmowie z "Pudelkiem".

– Spodziewałam się, że ktoś skomentują moją stylizację matką boską z Guadelupe na Sylwestrze w TVN-ie. Uważam, że to moja najlepsza stylizacja, jestem z niej bardzo dumna (...) To był mój ukłon w stronę meksykańskiej Matki Boskiej. W Meksyku byłoby: "Klękajcie narody". W Polsce jest jak jest - opowiadała. Tak wspominała Natalia Nykiel sylwestrowy wieczór 2018, podczas którego wystąpiła w kurtce z wizerunkiem Matki Boskiej.

Twarz Maryi na rękawie krzykliwego stroju nie przypadł do gustu każdemu, a szczególnie oburzył środowiska katolickie. Jedną z pierwszych osób, które wytknęły Nykiel brak poszanowania do wartości religijnych był Krzysztof Ziemiec. Wtórowała mu Krystyna Pawłowicz, która incydent skwitowała słowami "Odważna, Święci mogą się w najmniej oczekiwanej chwili upomnieć za takie zniewagi...". 


Zdenerwowała Krystynę Pawłowicz

- To, że zdenerwowałam Krystynę Pawłowicz, przypisuję sobie jako pewnego rodzaju zasługę - po latach skwitowała zaś Natalia Nykiel. Nieprzejęta krytyką ze strony środowisk prawicowych kontynuowała swoją karierę, nie zrywając też współpracy z TVP. Zrodziło to pytania niektórych z jej fanów: Czy to się godzi?

Artystka powiedziała o tym szczerze w najnowszym wywiadzie dla "Pudelka": – Nie jestem naczelną rezydentką TVP, żeby się czuć, że jestem tam często. Jestem silnie związana z The Voice, który nie jest formatem TVP, tylko światowym. Jeśli ktoś chciałby mi na to zwrócić uwagę, ja nie mam sobie nic do zarzucenia, jeśli chodzi o okazywanie swoich poglądów w przestrzeni publicznej, bo są one jasne dla wszystkich, którzy obserwują mnie w social mediach - odparła gwiazda.

- Wstawiam zdjęcia z Parady Równości, śpiewam "Born this way" Lady Gagi na swoich koncertach i nikt się nie przyczepił. Uważam, że mówię bardzo wprost i nie trzymam języka za zębami, gdy ktoś zapyta mnie o poglądy - zapewniła Internautów o swojej lewicowości Nykiel.  


Fot. Natalia Nykiel/Instagram 

Salonik24

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj9 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości