na zdjęciu: Występ duetu Golec Orkiestra. fot. Silar - praca własna, CC BY-SA 3.0
na zdjęciu: Występ duetu Golec Orkiestra. fot. Silar - praca własna, CC BY-SA 3.0

Ciemna strona braci Golców. Wywiad u Młynarskiej wymknął się spod kontroli

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 46
Czy Łukasz i Paweł Golec obsesyjnie kontrolują swoje żony? Góralskie duo zostało zasypane gradem pytań przez niejednoznaczną wypowiedź związanej z nimi osoby. Coś, co narodziło się jako plotka, sprawiło poważne problemy wizerunkowe zespołowi.

Zaczęło się od plotki. Bracia Golec uOrkiestra w ogniu pytań

Golec uOrkiestra to zespół, który już od 25 lat zdobywa regularnie pierwsze miejsca list przebojów, a ich piosenki wciąż pozostają obowiązkową pozycją niejednej imprezy. Muzyczni bracia i założyciele projektu, Łukasz i Paweł Golec to zadeklarowani katolicy słynący ze swojej nieposzlakowanej opinii... Tym bardziej szokiem dla Internautów była zatem wypowiedź, która padła w programie Agaty Młynarskiej. W show dziennikarka zasugerowała, że Golcowie obsesyjnie kontrolują swoje żony.

W "Stylowym Taxi Agaty" pojawili się ostatnio Łukasz i Paweł Golcowie, a wraz z nimi ich bratanica, Bogna. Golcowie pojawili się na antenie TVN, by promować swoje najnowsze projekty muzyczne, jednak w pewnym momencie rozmowa zeszła na mroczne tematy.

"Ja słyszałam, że oni nie pozwalają im wyjeżdżać za granicę"

– Ja słyszałam, że oni nie pozwalają im wyjeżdżać za granicę, albo wyjeżdżać na wakacje samym. Że są tak zazdrośni. No słuchaj, ja nie powiem która, bo nie chcę, żeby w domu była masakra piłą mechaniczną. Jedna z nich mi powiedziała, patrząc głęboko w oczy, jak pytałam ją o plany i tak dalej, a ona mówi: "Wiesz, ja nie mogę. Mój mąż chce, żebym ja siedziała w domu". Ja się wtedy za głowę chwyciłam. Powiedz, czy to jest prawda – zapytała Młynarska obecną w studiu Bognę Golec.

Bratanica Golców była wyraźnie zbita z tropu tym pytaniem i w odpowiedzi rzuciła jedynie "Trochę tak, trochę nie... Być może słyszałam...". Atmosfera skandalu wisiała w powietrzu, lecz sami zainteresowani przystąpili czym prędzej do dementowania tych plotek.

– Moja teraz jedzie do Madrytu, Aten. Była w Hiszpanii. Także wiesz... Ludzie, pierwsze słyszę! Nie wiem, to może twoja taka jest, nie? – Odparł Łukasz Golec na oskarżenia. 


Zamieszanie wokół braci Golców. Menedżerka wydała dementi

Dodatkowo, by potwierdzić niewinność Golców, portal ShowNews.pl dotarł do menedżerki zespołu, Katarzyny Czajkowskiej-Golec, prywatnie ich szwagierki. Żona starszego brata Łukasza i Pawła także zaprzeczyła, żeby w domach muzyków miało dochodzić do takich incydentów:

– Oni normalnie sobie żyją. Nie ma zakazów, nie ma czegoś takiego. To był żarcik (...) W tym momencie Edytka (żona Łukasza, przyp. red.) jest na wyjeździe z córką. Pojechały sobie do Amsterdamu. Nie będzie jej nawet na koncercie w Wiśle. Łukasz musi zająć się domem i resztą dzieci.

Salonik

na zdjęciu: Występ duetu Golec Orkiestra. fot. Silar - praca własna, CC BY-SA 3.0

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości