57KerenOr 57KerenOr
332
BLOG

1 LISTOPADA 2012 – ODEZWA DO KATOLIKÓW NA TEMAT ŚMIERCI!

57KerenOr 57KerenOr Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Katolicy!

Jesteście okłamywani przez papieży, biskupów i księży.Wielka szkoda, że Wy, Polacy tak zapatrzeni jesteście w Waszych przywódców religijnych.

Biały płaszcz papieża oślepił Wasze oczy w takim stopniu, że nie zauważacie tego, że zbliżające się Wasze święto, nie ma nic wspólnego z Nauką Płynącą z Pisma Świętego.


Apostoł Paweł, uczeń Zbawiciela, powiedział u schyłku swojego życia:


"(7) Dobry bój bojowałem, biegu dokonałem, wiarę zachowałem; (8) a teraz oczekuje mnie wieniec sprawiedliwości, który mi w owym dniu da Pan, sędzia sprawiedliwy, a nie tylko mnie, lecz i wszystkim, którzy umiłowali przyjście Jego".


2 List do Tymoteusza 4:7,8 BIBLIA WARSZAWSKA


http://www.biblia.info.pl/biblia.php


Jak się okazuje na powyższym przykładzie, Apostoł Paweł, wierny uczeń Pana i Boga Jezusa Chrystusa, wcale nie spodziewał się tego, że po zakończeniu życia pójdzie na spotkanie z Panem, do Nieba.


Będąc u schyłku swego żywota, uczył Tymoteusza, że wieniec sprawiedliwości, wieniec zbawienia, otrzyma pewnego dnia razem ze wszystkimi ludźmi wierzącymi. Wierzył w zmartwychwstanie "na końcu czasów", wierzył w nagrodę, gdy Zbawiciel Przyjdzie Drugi Raz i Dokona się Boża Tajemnica - wzbudzenie wszystkich ludzi do życia wiecznego.


"ODŁOŻONO dla mnie wieniec sprawiedliwości, który mi w OWYM DNIU ODDA PAN" - uczy Apostoł!

Papieże i biskupi postanowili zmienić Wolę Najwyższego, zarzucając Pawłowi, a szczególnie Panu Bogu kłamstwo i wyznaczyli swój czas, rozkazując Pan Jezusowi, by zaraz po zakończeniu życia Przyjął ludzi przed Swój Tron Niebiański.


Katolicy!


Nawet sobie nie wyobrażacie tego, jakimi ludźmi są Wasi nauczyciele. Nie macie o tym żadnego pojęcia, ponieważ papież, a szczególnie papież Jan Paweł II, Karol Wojtyła stał się dla Was złotym bożkiem, któremu oddajecie pokłony.

Zastanówcie się nad zawróceniem z Waszej katolickiej drogi. Porzućcie obce Biblii poglądy i zwróćcie swoje oczy ku Ojcowskiemu Synowi, Który Umarł i Zmartwychwstał, Który Trzy Dni Leżał w grobie i żadna część Jego Jestestwa w tym czasie nie Przebywała w Niebie, u Swojego Ojca!

Papieże, księża i biskupi, katecheci i katechetki, zakonnicy i zakonnice, nie mówią prawdy.

Prawda na temat Woli Boga Ojca, Prawda na temat Woli Boga Syna, Prawda na temat  życia i śmierci, ZAPISANA JEST W BIBLII.


Pozdrawiam!


57KerenOr

 

 

Proponuję swój artykuł na ten tak ważny temat:

http://57kerenor.nowyekran.pl/post/77553,01-11-2012-znowu-poganskie-swieto


image

 

57KerenOr
O mnie 57KerenOr

Jestem człowiekiem wierzącym w Pana Jezusa Chrystusa, Który Jest Bogiem i Zbawicielem. Wierzę, że Bóg Ojciec Posłał Swojego Syna po to, "aby każdy, kto w Niego wierzy, nie zginął, ale miał żywot wieczny" - Ew. wg Jana 3:16 ... "Primum non nocere", to nazwa, a zarazem motto mojego bloga. Po pierwsze: Nie szkodzić Panu Bogu!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości