57KerenOr 57KerenOr
526
BLOG

PANU JEZUSOWI NIGDY NIE ZŁOŻYŁO DARÓW TRZECH KRÓLI!

57KerenOr 57KerenOr Społeczeństwo Obserwuj notkę 37

Przez wiele lat mojego życia wierzyłem, że z dalekiego kraju przybyli by oddać pokłon Mojemu Stwórcy trzej królowie. 

Przez wiele lat zapatrzony w naukę papieży i biskupów uważałem, że tajemnicza gwiazda która prowadziła trzech króli, to była być może kometa lub jakaś koniunkcja miłosna planet. Do dzisiaj zresztą istnieją czasami wręcz zupełnie nielogiczne dyskusje na ten temat.

Jestem szczęśliwy, że odszedłem od organizacji, która swą wszechobecną tradycją usprawiedliwia swoje odstąpienie od Nauk Pana Jezusa Chrystusa i Boga Ojca.

A sprawa "trzech króli" dotyczy kościoła katolickiego sprzed 2 lat, jak również sprzed 50 lat, a także sprzed lat 150. Jako młodzieniaszek brałem udział w przedstawieniu obrazującym, (niby to) narodzenie Pana Jezusa. Ubrany byłem, a owszem, w „kapiący złotem strój” a na głowie skrzyła się „złota korona”.  Moi Rodzice wykazali nie lada kunszt  by swojego syna przyozdobić królewskimi insygniami. Kroczyłem dumnie z „darami” i brałem udział w przedstawieniu za które dzisiaj Pana Jezusa przepraszam. 

image

Piszę do Ciebie młodzieńcze wychowany na katolickiej nauce:  Jeżeli zależy Ci na prawdzie, jeżeli interesuję cię wiara, jeżeli interesuje Cię Bóg Ojciec i Bóg Syn, to wiedz, że nigdy, powtarzam,  nigdy Pana Jezusa nie odwiedziło trzech króli. 

Nie dosyć, że tajemniczy  mędrcy  ze Wschodu o których pisze Ewangelista Mateusz w rozdziale drugim  nie byli królami,to nawet nie można powiedzieć ilu tak na prawdę ich było. Ty jednak jako katolik "wiesz bardzo dobrze", że było ich trzech, a na dodatek, znasz ich imiona:  Kacper, Melchior i Baltazar.

image

Nie przyjacielu, muszę Ci powiedzieć, że papieże przez całe Twoje życie Cię kłamali, podobnie jak i mnie. A jeżeli kiedyś rozkażą Ci założyć złocistą pelerynę i włożą Ci na głowę królewską koronę to zrzuć to natychmiast by nie brać udziału w kłamstwie.

image

Na moim biurku leży książka. Jest to Słownik Nowego Testamentu. Dla mnie, to przydatna pozycja do dyskusji z katolikami. Autorem jest  Xavier Leon-Dufour  SJ. Przekładem tegoż katolickiego Słownika zajęła się bardzo znana w światku katolickim osoba a mianowicie  biskup Kazimierz Romaniuk. Gdybyś katoliku spytał czy ów egzemplarz posiada tzw. imprimatur Kościoła to powiem, że pozwolenie na druk i rozpowszechnianie wydał sam Arcybiskup Metropolita Poznański  Jerzy Stroba  22 VI 1979 roku.

Ten mój dość długi wstęp do przedstawienia wymienionej pozycji nie jest przypadkowy. Za moment sam przedstawiciel kościoła katolickiego przyzna, że przez wiele lat mnie kłamał i nie myśl, że po tym wszystkim będzie jakieś: przepraszam. Nie, nie, żadnego przepraszam nie będzie! 

Na stronie 380, pod hasłem „Magowie”, między innymi czytamy: 

…Nie można jednak powiedzieć, że byli królami, albo, że było ich trzech”.

Powtórzę:

Czytając wnikliwie dalej nie spostrzegłem żadnego „przepraszam” za wiele lat kłamstwa. Żadnego bicia się w piersi i żałowania za oszustwo!

Ale co tam ja. Jestem zwykłym szeregowym człowiekiem. Tutaj przede wszystkim został obrażony Mój Pan Bóg Jezus Chrystus ponieważ ci "następcy Apostołów” przez wiele lat poniżali Go ucząc fałszu. Powiem dosłownie, ci tak zwani następcy nic sobie z prawdziwości zapisków Ewangelicznych nie robili i nadal nie robią.

image

Myślę, że wielu z Was nie zauważa jednej rzeczy. Mianowicie tej o której  nie uczył Mój Zbawiciel. A o czym nie uczył Mój Zbawiciel? Otóż  nie uczył On o przypodobaniu się człowiekowi! Nie uczył o przytakiwaniu! Nie uczył o tym by być tolerancyjnym względem kłamstwa. Nie uczył o tym by stawiać Pana Boga niżej od człowieka. Ekumenizm jednak jako ogólny - nazwę to - nurt, zmierza do, jak się ktoś wyraził gdzieś na forum, „zatracenia tożsamości” .

Jako uczeń Chrystusowy, jako uczeń Syna Boga Ojca, krzyczę wręcz głośno:

Papieże i biskupi, zacznijcie wreszcie uczyć Drogi Bożej a nie pogańskich tradycji. Papieżu Franciszku, tak Ty jak i Twoi poprzednicy obrażacie Pana Boga. Nie Maria, nie ustanowieni przez Was święci lecz Tylko i wyłącznie Pan Jezus Jest Osobą Posłaną Przez Boga Ojca. Kłamiecie, więc mówię Wam nawróćcie się do Zbawiciela.

Modlitwa do Jana Pawła II to bałwochwalstwo, to szalbierstwo. Zacznijcie wreszcie czytać Ewangelię i modlić się do Pana Jezusa. 

image                Ale przecież nie o katolików tutaj tylko chodzi:

Mahometanie  nawróćcie się do Zbawiciela, do Pana i Boga Jezusa Chrystusa, Którego Posłał Bóg Ojciec. Porzućcie naukę niezgodną z Duchem Boga Ojca, ponieważ poniżacie Jego Syna. Co ja piszę!? Przecież Wy wcale nie uznajecie, że allah posiada syna, prawda? Więc  Wasz bóg nie jest tym samym co Ukochany Ojciec Mojego Zbawiciela.

Zastanawiam się nad tym czy napisałem ten list "ekumenicznie"!

Gdybyście czasami nad tym również myśleli, to proponuję spokojnie wysłuchać, jak niektórzy obrażają Waszego cielesnego Ojca lub Matkę, albo inaczej, jak niektórzy mówią, że Wasz Ojciec cielesny nie ma Syna czy córki. Proponuję wtedy przez wiele, wiele lat prowadzić spokojny dialog i być zadowolonym z tego, że Wasz adwersarz może wreszcie za 50 lat zrozumie ten niezaprzeczalny fakt i uzna, że jednak jesteś cielesnym synem czy córką swojego ojca.

Wiem, że nie dyskutowalibyście na ten temat tyle czasu?  I słusznie!  Mielibyście rację. Dlaczego więc poniewieracie Boskim majestatem Pana Jezusa i bez przeszkód zasiadacie do stołu z tymi, którzy 50 lat temu i 20, i 10, i 5 i 2 lata temu i obecnie,  mówią nadal, że Bóg Ojciec nigdy nie miał Syna?

image

Znowu zastanawiam się nad tym ilu z Was tak na prawdę wie co to znaczy:  Głosić Ewangelię. Nawróćcie się więc do tego Który Umarł i Zmartwychwstał. Pomimo, że moje słowa były całkowicie nieekumeniczne, to mówię Wam:

Nawróćcie się do Zbawiciela Posłanego Przez Prawdziwego Boga Ojca  YHWH. Nawróćcie się do Pana Jezusa, ponieważ i On odziedziczył to Wspaniałe Ojcowskie "Imię"!

 image

Zakończę słowami:

Przez wiele lat mojego życia wierzyłem, że z dalekiego kraju przybyli by oddać pokłon Mojemu Stwórcy trzej królowie”.

 PS

Dawno temu miałem Internetową ksywę „jastrząb” a powyższego wpisu na temat "trzech króli" dokonałem w innym miejscu Internetu!


image

57KerenOr
O mnie 57KerenOr

Jestem człowiekiem wierzącym w Pana Jezusa Chrystusa, Który Jest Bogiem i Zbawicielem. Wierzę, że Bóg Ojciec Posłał Swojego Syna po to, "aby każdy, kto w Niego wierzy, nie zginął, ale miał żywot wieczny" - Ew. wg Jana 3:16 ... "Primum non nocere", to nazwa, a zarazem motto mojego bloga. Po pierwsze: Nie szkodzić Panu Bogu!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo