AE911truth.org AE911truth.org
506
BLOG

Czajka dostaje 100% g... z lewobrzeżnej W-wy. Sukces

AE911truth.org AE911truth.org Ekologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 30

image

https://twitter.com/michaldworczyk


Mój ulubiony rozgrzewacz rur obwieścił sukces. Ścieki w całości są tłoczone za Wisłę. Ale na głupka wyszedłem, prawda ?

Pisałem, że się nie znam. ;)

To może mój komentarz do tego co się wydarzyło w kilku słowach. Oczywiście jest to tylko moja opinia:

  • poprzedni układ pompowy był dobrany do warunków standardowych (mam nadzieję, że ktoś coś dobierał ;)
  • nieprawidłowości zaprojektowania rurociągu spowodowały nadzwyczajne nagromadzenie oporów ruchu
  • największym błędem był brak odpowietrzenia lewara nad wałem ppow.
  • wybrano "brutalną siłę" i postanowiono dopieprzyć taką moc i wydatek pomp, że.....hoho
  • tym sposobem przepchnięto wszystkie korki powietrzne...or else

Po tym przepchnięciu powietrza ustabilizowały się akceptowalne warunki ruchu i moc zainstalowana przestała być potrzebna. Widać to na zdjęciu. Strzałka na zdjęciu pokazuje kosz ssawny jednej z pomp. Zupełnie na wierzchu, ta pompa niczego nie tłoczy. ;)

Czy to jest sukces ? W rozumieniu ryb - z pewnością. W moim rozumieniu, sukces jest tylko połowiczny. Niemniej cieszmy się, shitstream działa.

Czeka nas budowa kolejnego shitstreamu, mam nadzieję, że zbudowanego z rozumem, chociaż niepotrzebnego.

Ale kto bogatemu zabroni ? Szkoda, że każda partia nie może zbudować swojego gównociągu, byłoby tak pięknie.


PS

Jak się wydaje są 2 pompy zatapialne, zasilane elektrycznie. Bardzo ładne choinki są tam porobione. BHP nie obowiązuje, bo gówno to kogo obchodzi. ;)


Uzupełnienie

Pompa zatapialna jest jedna. Druga ponoć jest w drodze i ma działać jako awaryjna.


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości