Ajgor Ajgor
166
BLOG

Wyborcy PiS , wielbiciele bandyckich metod Neo ZOMO

Ajgor Ajgor Polityka Obserwuj notkę 17

Policja była, jest i będzie potrzebna. Prawo łamią obywatele, którzy maja różne poglądy polityczne.

Czy brutalność policjantów na ulicy była konieczna, mam wątpliwości, ale osobiście nie widziałem więc tylko wątpliwości mogę wyrazić.

Ale dziwi mnie brak reakcji gdy zomolska hołota, każe zatrzymanym rozbierać się do naga i robić przysiady.

Dziwi mnie brak reakcji na wypowiedź bydlaka, byłego policjanta, Wrony, który życzył gwałtu Margo.


Bydlak Wrona, robi z siebie teraz ofiarę, a wy wszyscy, którzy przeciwko temu nie protestujecie jesteście takimi samymi bydlętami i wielbicielami Neo ZOMOwów

Jest taka blogerka, która rzekomo zawsze stoi po stronie ofiar. Ale tylko wtedy gdy podzielają jej poglądy polityczne.

Ajgor
O mnie Ajgor

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka